wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Dziennikarstwo
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 38, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

AGENDA SETTING OLD AND NEW PROBLEMS IN THE OLD AND NEW MEDIA


DOBEK-OSTROWSKA B. ŁÓDZKI B. WAYNE W., wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW, 2012, wydanie I

cena netto: 29.60 Twoja cena  28,12 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media Editors’ introduction (Bogusława Dobek-Ostrowska, Bartłomiej Łódzki, Wayne Wanta) Chapter 1: The Internet as a tool in agenda setting research (Wayne Wanta) Internet ... >>>

AROUND THE BOOK THE LIBRARY AND INFORMATION


JUDA M. HAS-TOKARZ A. MALESA R., wydawnictwo: UMCS, 2014, wydanie I

cena netto: 39.80 Twoja cena  37,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Around the Book, the Library and Information The Present State - Challenges - Prospects. Studies and Essays The dynamic development of new technologies triggers changes in the environment in which the book and the library function:... >>>

BEHIND THE HEADLINES: A HISTORY OF INVESTIGATIVE JOURNALISM IN CANADA


ROSNER C., wydawnictwo: OXFORD UP, 2011, wydanie I

cena netto: 84.70 Twoja cena  80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Updated content. A new Preface to the paperback edition touches on the contemporary issues facing the media industry. Canadian focus. Numerous examples and case studies of Canadian journalism drawn from throughout history. Discusses... >>>

CHANGING JOURNALISM


LEE-WRIGHT PHILLIPS A. WITSCHGE T., wydawnictwo: ROUTLEDGE, 2011, wydanie I

cena netto: 178.10 Twoja cena  169,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Journalism is in transition. Irrevocable decisions are being made, often based on flimsy evidence, which could change not only the future of journalism, but also the future of democracy. This book, based on extensive research, provides the... >>>

COMMUNICATION LAW


CARISTI D. DAVIE W. CAVANAUGH M., wydawnictwo: PEARSON, 2011, wydanie I

cena netto: 514.36 Twoja cena  488,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Debuting in its first edition, Communication Law is an engaging and accessible text that brings a fresh approach to the fundamentals of mass media law. Unique in its approach and its visually attractive design, this text differentiates itself... >>>

COMPARING MEDIA SYSTEMS IN CENTRAL EUROPE BETWEEN COMMERCILAIZATION


OSTROWSKA-DOBEK B. GŁOWACKI M. / AND POLITICIZATION, wydawnictwo: WUD UN WROCŁ, 2008, wydanie I

cena netto: 35.90 Twoja cena  34,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Contents Introduction: Central European Media between Politicization and Commercialization (Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Głowacki) 1. Media politicization 2. Media commercialization 2.1. Privatization 2.2. Competition 2.3.... >>>

DECLINE OF THE ENGLISH MURDER


ORWELL G., wydawnictwo: PENGUIN, 2014, wydanie I

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Decline of the English Murder In these timeless and witty essays George Orwell explores the English love of reading about a good murder in the papers (and laments the passing of the heyday of the 'perfect' murder involving class, sex and... >>>

DIGITAL MEDIA LAW


ASHLEY PACKARD, wydawnictwo: WILEY, 2010, wydanie I

cena netto: 172.50 Twoja cena  163,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Digital Media Law Ashley Packard (University of Houston, USA ) In a world where anyone can become a media producer, everyone should know something about media law – both to protect their own rights and to avoid violating the rights of ... >>>

EFFECTIVE WRITING


MAY C. MAY G., wydawnictwo: PEARSON ED, 2008, wydanie VIII

cena netto: 225.00 Twoja cena  213,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For Accounting, Business Communication, and Technical Writing courses. This book is written for the accountant who wants to sharpen their communication and critical thinking skills in order to be more effective in the workplace. Table of... >>>

EXPLORING PUBLIC RELATIONS 2ND EDITION


TENCH R. YEOMANS L., wydawnictwo: PEARSON, 2009, wydanie I

cena netto: 305.00 Twoja cena  289,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Exploring Public Relations is the definitive academic text on Public Relations. The first edition, which published in 2006, has sold in its thousands and is now essential reading on courses in PR at undergraduate and postgraduate level. This second... >>>

książek: 38, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017