wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 866, strona 1 z 87
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

...AND HE CLIENTS WENT WILD!: HOW SAVVY PROFESSIONALS WIN


KUZMESKI M. / ALL THE BUSINESS THEY WANT, wydawnictwo: WILEY, 2010, wydanie I

cena netto: 121.70 Twoja cena  115,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

...And the Clients Went Wild!: How Savvy Professionals Win All the Business They Want Combine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape... >>>

102 EXTRA TRAINING GAMES


KROEHNERT G., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2000, wydanie I

cena netto: 120.00 Twoja cena  114,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

102 Extra Training Games Use these activities to discover outcomes, achieve goals and improve learning capabilities! Following on from his two best-selling training titles 100 Training Games and 101 More Training Games, Gary Kroehnert has... >>>

103 ADDITIONAL TRANING GAMES


KROEHNERT G., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2003, wydanie I

cena netto: 150.00 Twoja cena  142,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

How can I enhance a team's performance? How do I improve an individual's perception? How do I energise? break the ice? improve communication? Australia's best-selling training author and consultant, Gary Kroehnert, has done it again! ... >>>

2011: TERNDSPOTTING FOR THE NEXT DECADE


LAERMER R., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

A better time for your business starts in the next decade. Are you ready In this fast and furious time machine of a book, Richard Laermer shows you how to use-and in some cases abuse-the trends of the next decade (or two) that really... >>>

22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING


RIES A., RIES L., wydawnictwo: PROFILE BOOKS, 2003, wydanie I

cena netto: 83.00 Twoja cena  78,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in today's insanely crowded marketplace. The only question is how do you do it? This is the definitive text on branding, distilling complex... >>>

25 TOUGHEST SALES OBJECTIONS-AND HOW TO OVERCOME THEM


SCHIFFMAN S., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2011, wydanie

cena netto: 92.40 Twoja cena  87,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Turn common objections into BIG OPPORTUNITIES! It costs too much… We're switching to overseas vendors… Let me think about it… NO! You can do one of two things when a customer is reluctant to buy: You can back off or go in... >>>

301 WAYS TO USE SOCIAL MEDIA TO BOOST YOUR MARKETING


PARKER CATHERINE, wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 109.20 Twoja cena  103,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. Join the TubeMoguls, get Delicious, StumbleUpon customers—and 298 more great tips! The time to start social media marketing was yesterday. Don't worry, though—this book will get you going today! 301 Ways... >>>

401 KILLER MARKETING TACTICS


FELTENSTEIN T., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2005, wydanie I

cena netto: 75.00 Twoja cena  71,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Surefire, down-and-dirty guerrilla marketing tactics for businesses of all sizes Lottery ticket giveaways, discounts for customers who rip competitors' ads out of the yellow pages, paying people to picket your store with signs proclaiming your low... >>>

4D BRANDING


GAD T., wydawnictwo: FT/PH, 2001, wydanie I

cena netto: 200.00 Twoja cena  190,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

4-D BRANDING Cracking the Corporate Code of the Network Economy 4-D BRANDING offers a revolutionary four-dimensional model for understanding brand strengths and weaknesses. It can be used to create a new brand or analyze the strategic... >>>

501 KILLER MARKETING TACTICS TO INCREASE SALES MAXIMIZE PROFITS


FELTENSTEIN T. COHEN D., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. Bigger, Badder, Better! ATTACK OF THE KILLER MARKETING TACTICS! A few years back, marketing super-guru Tom Feltenstein in 401 Killer Marketing Tactics rewrote the book on high-impact marketing that works. Fast... >>>

książek: 866, strona 1 z 87
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017