wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 71, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

100 GREAT PRESENTATION IDEAS


FORSYTH P., wydawnictwo: CAVENISH MARSHALL, 2011, wydanie I

cena netto: 61.60 Twoja cena  58,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 Great Presentation Ideas: From Successful Managers and Companies Around the World With 100 different ideas in each book, this series is stimulating, energizing, and a great way to spark your next brainstorm. Read from front to back,... >>>

ADVERTISING AND PROMOTION: AN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS


BELCH G. BELCH M., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie VIII

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Belch/Belch 8th edition continues its Advertising focus with an emphasis on IMC. It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look... >>>

ADVERTISING MEDIA A TO Z


SURMANEK J., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2003, wydanie I

cena netto: 165.00 Twoja cena  156,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

THE ADVERTISING PRACTITIONER'S ONE-STOP RESOURCE TO ESSENTIAL MEDIA TERMS, CONCEPTS, STRATEGIES, AND MORE!Advertising Media is today's most comprehensive, easy-to-use reference and resourcce guide for everything having to do with the researching,... >>>

BRILLIANT BODY LANGUAGE


EGGERT M., wydawnictwo: PEARSON ED, 2010, wydanie I

cena netto: 92.40 Twoja cena  87,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Brilliant Body Language Impress, Persuade and Succeed with the Power of Body Language Take your communication skills to a whole new level and understand what people really think and feel. What is said is often not what is meant, yet... >>>

BRILLIANT MEETINGS: WHAT TO KNOW SAY AND DO TO HAVE FEWER BETTER MEETI


PEBERD6Y D. HAMMERSLEY J. / MEETINGS, wydawnictwo: PEARSON ED, 2009, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Many of us feel that we spend too much time in unproductive meetings when we could be getting on with some ‘real’ work. Well, meetings are real work and effective meetings are the springboard for great results. Brilliant Meetings gives... >>>

BRILLIANT PR CREATE A PR SENSATION


BUSSEY C., wydawnictwo: PEARSON, 2011, wydanie I

cena netto: 95.40 Twoja cena  90,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Brilliant PR Create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business Written by the features editor of the leading UK weekly for PR professionals, PRWeekand featuring contributions from journalists, PR professionals and small... >>>

BRILLIANT PRESENTATION REVISED 2ND EDITION: WHAT THE BEST PRESENTERS


HALL R. / KNOW DO AND SAY, wydawnictwo: PEARSON ED, 2009, wydanie II

cena netto: 120.00 Twoja cena  114,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Communication and presentation is crucial in all areas of business and a key factor in whether we succeed or not. Unless you can communicate with power and clarity you simply won’t progress. If you’re part of the majority who do not... >>>

BUILDING DONOR LOYALITY: THE FOUNDRAISER'S GUIDE TO INCREASING


SARGEANT A. JAY E. / LIFETIME VALUE, wydawnictwo: WILEY, 2011, wydanie I

cena netto: 161.70 Twoja cena  153,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Building Donor Loyalty is a hands-on guide written for professional fundraisers that outlines the factors that drive donor retention, explains how to keep donors committed to an organization, and offers suggestions for developing donor value ... >>>

CHANGING JOURNALISM


LEE-WRIGHT PHILLIPS A. WITSCHGE T., wydawnictwo: ROUTLEDGE, 2011, wydanie I

cena netto: 178.10 Twoja cena  169,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Journalism is in transition. Irrevocable decisions are being made, often based on flimsy evidence, which could change not only the future of journalism, but also the future of democracy. This book, based on extensive research, provides the... >>>

COMMUNICATION LAW


CARISTI D. DAVIE W. CAVANAUGH M., wydawnictwo: PEARSON, 2011, wydanie I

cena netto: 514.36 Twoja cena  488,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Debuting in its first edition, Communication Law is an engaging and accessible text that brings a fresh approach to the fundamentals of mass media law. Unique in its approach and its visually attractive design, this text differentiates itself... >>>

książek: 71, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017