wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie jakością
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 22, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

INŻYNIERIA PRODUKCJI KOMPENDIUM WIEDZY


KNOSALA R. RED., wydawnictwo: PWE, 2017, wydanie I

cena netto: 112.50 Twoja cena  106,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Inżynieria produkcji Kompendium wiedzy Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie... >>>

PRZEDSIĘBIORSTWO I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ TOM 4 PROCESY WEWNĘTRZNE TENDENCJE ROZWOJOWE PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W KONTEKŚCIE GLOBALNYM


KASSAY S., wydawnictwo: KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2017, wydanie I

cena netto: 134.99 Twoja cena  128,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość Tom 4 Procesy wewnętrzne. Tendencje rozwojowe procesów produkcyjnych w kontekście globalnym Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu Czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania s... >>>

PRZEWODNIK PO METODZIE QFD PROJEKTOWANIE I DOSKONALENIE PRODUKTÓW I USŁUG PRZY UŻYCIU QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT


ĆWIKLICKI M., wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 39.89 Twoja cena  37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przewodnik po metodzie QFD Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub us... >>>

OD STANDARYZACJI OBSŁUGI PO REKOMENDACJĘ KLIENTA ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ OBSŁUGI KLIENTA W PRAKTYCE


SZELĄGOWSKA M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 49.99 Twoja cena  47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce Głos świata konsultingu: Najlepsza książka w języku polskim na temat jakości obsługi, standardów i standaryzacji. Koniecznie przeczytaj, je... >>>

ZARZĄDZANIE I INŻYNIERA JAKOŚCI


HAMROL A., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I

cena netto: 84.10 Twoja cena  79,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie i inżyniera jakości Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarz... >>>

ZARZĄDZANIE W BIZNESIE I ADMINISTRACJI ZASADY DZIAŁANIA OPERACYJNEGO I STRATEGICZNEGO


PENC J., wydawnictwo: WYD AH-E ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie w biznesie i administracji Zasady działania operacyjnego i strategicznego Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze ... >>>

PODEJŚCIE PROCESOWE W ORGANIZACJACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ JAKOŚĆ


DOBROWOLSKA A., wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem... >>>

PROJAKOŚCIOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM


JAKUBIEC M., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 49.20 Twoja cena  46,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyja... >>>

KAIZEN DĄŻENIE DO DOSKONAŁOŚCI FILOZOFIA DZIAŁANIA KTÓREJ ISTOTĘ STANOWI DOSKONALENIE


FOLEJEWSKA A., wydawnictwo: VERLAG DASHOFER, 2013, wydanie I

cena netto: 58.95 Twoja cena  56,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kaizen dążenie do doskonałości Filozofia działania, której istotę stanowi doskonalenie W dzisiejszych czasach, kiedy to firmy nieustannie rywalizują ze sobą, nie ma miejsca dla organizacji słabych. Aby firmy mogły istnieć na rynku musz... >>>

FILOZOFIA KAIZEN MAŁYMI KROKAMI KU DOSKONAŁOŚCI (AUDIOBOOK)


MAURER R., wydawnictwo: SENSUS, 2017, wydanie I

cena netto: 30.45 Twoja cena  28,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Filozofia Kaizen Małymi krokami ku doskonałości (Audiobook) Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciąg... >>>

książek: 22, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie jakością
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017