wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 447, strona 1 z 45
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

...AND HE CLIENTS WENT WILD!: HOW SAVVY PROFESSIONALS WIN


KUZMESKI M. / ALL THE BUSINESS THEY WANT, wydawnictwo: WILEY, 2010, wydanie I

cena netto: 121.70 Twoja cena  115,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

...And the Clients Went Wild!: How Savvy Professionals Win All the Business They Want Combine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape... >>>

2011: TERNDSPOTTING FOR THE NEXT DECADE


LAERMER R., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

A better time for your business starts in the next decade. Are you ready In this fast and furious time machine of a book, Richard Laermer shows you how to use-and in some cases abuse-the trends of the next decade (or two) that really... >>>

25 TOUGHEST SALES OBJECTIONS-AND HOW TO OVERCOME THEM


SCHIFFMAN S., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2011, wydanie

cena netto: 92.40 Twoja cena  87,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Turn common objections into BIG OPPORTUNITIES! It costs too much… We're switching to overseas vendors… Let me think about it… NO! You can do one of two things when a customer is reluctant to buy: You can back off or go in... >>>

301 WAYS TO USE SOCIAL MEDIA TO BOOST YOUR MARKETING


PARKER CATHERINE, wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 109.20 Twoja cena  103,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. Join the TubeMoguls, get Delicious, StumbleUpon customers—and 298 more great tips! The time to start social media marketing was yesterday. Don't worry, though—this book will get you going today! 301 Ways... >>>

501 KILLER MARKETING TACTICS TO INCREASE SALES MAXIMIZE PROFITS


FELTENSTEIN T. COHEN D., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. Bigger, Badder, Better! ATTACK OF THE KILLER MARKETING TACTICS! A few years back, marketing super-guru Tom Feltenstein in 401 Killer Marketing Tactics rewrote the book on high-impact marketing that works. Fast... >>>

52 WEEKS OF SALES SUCCESS AMERICA'S#1 SALESMAN SHOWS YOU HOW TO SEND


ROBERTS R.R. / SALES SOARING, wydawnictwo: WILEY, 2009, wydanie II

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

52 Weeks of Sales Success, 2nd edition is based on Roberts' series of popular weekly sales seminars originally offered to his staff. Ralph now delivers the same energy and sales-generating wisdom and closing tools to everyone who is committed to... >>>

ACCIDENTAL BRANDING: ORDINARY PEOPLE BUILD EXTRAORDINARY BRANDS


VINJAMURI D., wydawnictwo: WILEY, 2008, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven "accidental" brands and how their founders beat... >>>

ADVANCED BRAND MANAGEMENT


TEMPORAL P., wydawnictwo: WILEY, 2002, wydanie I

cena netto: 140.00 Twoja cena  133,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Advanced Brand Management FROM VISION TO VALUATION Paul Temporal, Corporate Charisma International Pte Ltd., Singapore Branding your firm's future with success More than a name game, product branding is often a high-stakes gamble... >>>

ADVANCED SALES MANAGEMENT HANDBOOK AND CASES


ORR. L. / ANALITYCAL APPLIED AND RELEVANT, wydawnictwo: ROUTLEDGE, 2011, wydanie I

cena netto: 643.00 Twoja cena  610,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Advanced Sales Management Handbook and Cases: Analytical, Applied, and Relevant Advanced Sales Management Handbook and Cases: Analytical, Applied, and Relevant will fill the need in the market for a solid case work, role play, and... >>>

ADVERTISING AND PROMOTION: AN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS


BELCH G. BELCH M., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie VIII

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Belch/Belch 8th edition continues its Advertising focus with an emphasis on IMC. It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look... >>>

książek: 447, strona 1 z 45
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017