wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 85, strona 1 z 9
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  -  >>>

WSZYSTKO CO CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆ O MARKETINGU TERYTORIALNYM Z PRAKTYKI POLSKICH SAMORZĄDÓW


STĘPOWSKI R., wydawnictwo: ROSTER, 2017, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach.... >>>

PERSONAL BRANDING PRAKTYCZNY POZIOM MARKI OSOBISTEJ


STĘPOWSKI R., wydawnictwo: ROSTER, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal branding Praktyczny poziom marki osobistej Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu,... >>>

CITY PLACEMENT MIASTO W FILMIE FILM W MIEŚCIE


STĘPOWSKI R., wydawnictwo: ROSTER, 2017, wydanie I

cena netto: 29.00 Twoja cena  27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

City Placement Miasto w filmie Film w mieście Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie pr... >>>

FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW BUDOWA EFEKTYWNYCH KANAŁÓW SPRZEDAŻY


BLOUNT J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 53.45 Twoja cena  50,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fanatyczne poszukiwania klientów Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe ... >>>

MARKETINGOWE ORAZ SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA W KULTURZE


WRÓBLEWSKI Ł. RED., wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2017, wydanie I

cena netto: 41.15 Twoja cena  39,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz,... >>>

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ


KŁOSOWSKI A., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2017, wydanie I

cena netto: 145.10 Twoja cena  137,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia... >>>

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH OD BUDOWANIA WIZERUNKU PLACÓWKI DO ZADOWOLENIA KLIENTÓW


BUKOWSKA-PIESTRZŃSKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2017, wydanie VI

cena netto: 64.90 Twoja cena  61,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być... >>>

ODWRACANIE MARKI DLACZEGO TERAZ KLIENCI RZĄDZĄ FIRMAMI - I JAK OBRÓCIĆ TO NA WŁASNĄ KORZYŚĆ


NEUMEIER M., wydawnictwo: EMKA, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to... >>>

OD STANDARYZACJI OBSŁUGI PO REKOMENDACJĘ KLIENTA ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ OBSŁUGI KLIENTA W PRAKTYCE


SZELĄGOWSKA M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 49.99 Twoja cena  47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce Głos świata konsultingu: Najlepsza książka w języku polskim na temat jakości obsługi, standardów i standaryzacji. Koniecznie przeczytaj, je... >>>

MARKETING W ELEKTROENERGETYCE


KRAWIEC F. KRAWIEC S., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 60.20 Twoja cena  57,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w elektroenergetyce Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm... >>>

książek: 85, strona 1 z 9
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017