wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

ROLA RAD NADZORCZYCH W PROCESACH FORMUŁOWANIA I REALIZOWANIA STRATEGII SPÓŁEK


JEŻAK J. BOHDANOWICZ L. KAŹMIERSKA-JÓŹWIAK B. MATYJAS Z., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 55.99 Twoja cena  53,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola rad nadzorczych w procesach formułowania i realizowania strategii spółek Publikacja łączy w sobie wybitne walory poznawcze w zakresie teorii spółek oraz światowej i europejskiej praktyki funkcjonowania organów kontrolnych (rad dyrektorów... >>>

INTERNACJONALIZACJA POLSKICH MIKRO- I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ I GLOBALIZACJI


DUDA J., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 95.60 Twoja cena  90,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internacjonalizacja polskich mikro- i małych przedsiębiorstw w procesie integracji europejskiej i globalizacji W związku z niskim stopniem umiędzynarodowienia polskich mikro- i małych przedsiębiorstw, celem książki jest identyfikacja... >>>

STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ ICH ODDZIAŁYWANIA W PRZESTRZENI LOKALNEJ I REGIONALNEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH KONCERNÓW PRZEMYSŁOWYCH W ZACHODNIEJ POLSCE


TOBOLSKA A., wydawnictwo: WYD UAM, 2017, wydanie I

cena netto: 51.99 Twoja cena  49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych oraz ich oddziaływania w przestrzeni lokalnej i regionalnej (na przykładzie wybranych koncernów przemysłowych w zachodniej Polsce) Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji... >>>

SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH I ORGANIZACYJNYCH


EJSMONT A. EJDYS S. WALENIA A., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 45.99 Twoja cena  43,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła dywersyfikacji w działalności przedsiębiorstw w kontekście aspektów ekonomicznych, finansowych i organizacyjnych Najważniejszym przesłaniem monografii jest to, aby przedsiębiorstwa, prowadząc swoją działalność gospodarczą, umiały radzić... >>>

MARKETING W ELEKTROENERGETYCE


KRAWIEC F. KRAWIEC S., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 60.20 Twoja cena  57,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w elektroenergetyce Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm... >>>

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ A PRZEWAGA KONKURENCYJNA PRZEDSIĘBIORSTWA MIĘDZYNARODOWEGO UJĘCIE TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE


SONIEWICKI M., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 49.29 Twoja cena  46,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego Ujęcie teoretyczne i praktyczne We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce.... >>>

POTENCJAŁ KONKURENCYJNY UKRYTYCH LIDERÓW POLSKIEJ GOSPODARKI


GREGO-PLANER D., wydawnictwo: WYD UMK, 2016, wydanie I

cena netto: 38.39 Twoja cena  36,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Potencjał konkurencyjny ukrytych liderów polskiej gospodarki Książka dotyczy specyficznej grupy przedsiębiorstw, jaką są polscy ukryci liderzy. Jej celem jest odpowiedź na pytanie, dlaczego właśnie te firmy, choć często schowane za zas... >>>

ZARZĄDZANIE W BIZNESIE I ADMINISTRACJI ZASADY DZIAŁANIA OPERACYJNEGO I STRATEGICZNEGO


PENC J., wydawnictwo: WYD AH-E ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie w biznesie i administracji Zasady działania operacyjnego i strategicznego Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze ... >>>

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI


JAWOROWICZ M. JAWOROWICZ P., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników... >>>

ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRATEGIE I NARZĘDZIA


CASEY M., wydawnictwo: HELION, 2017, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie treścią Strategie i narzędzia Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych... >>>

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017