wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 31, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

PSYCHOLOGIA NAUCZANIA CZYLI JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ SZKOLENIA ZARZĄDZAĆ GRUPAMI I WYSTĘPOWAĆ PRZED PUBLICZNOŚCIĄ


GRZESIAK M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością Trzeba jeszcze umieć ją przekazać... Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w... >>>

NOWE WYZWANIA ARCHIWÓW KOMUNIKACJA SPOŁECZNA I PUBLIC RELATIONS


JABŁOŃSKA M., wydawnictwo: WYD UMK, 2016, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe wyzwania archiwów Komunikacja społeczna i public relations Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda... >>>

KONKURENCYJNOŚĆ KANCELARII PRAWNYCH JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ PRZEWAGĘ?


GNUSOWSKI M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2017, wydanie I

cena netto: 106.60 Twoja cena  101,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konkurencyjność kancelarii prawnych Jak zdobyć i utrzymać przewagę? Celem publikacji jest poszerzenie wiedzy o czynnikach konkurencyjności usług prawnych. W opracowaniu przedstawiono najskuteczniejsze sposoby konkurowania kancelarii... >>>

LOBBING W ŚWIETLE TEORII WYBORU PUBLICZNEGO


KALINOWSKI M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2016, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lobbing w świetle teorii wyboru publicznego Lobbing jest integralną częścią procesu podejmowania decyzji publicznych w systemie przedstawicielskim. Udział podmiotów zewnętrznych w procesie stanowienia prawa budzi jednak wśród komentatorów... >>>

MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE I STRATEGIE REVENUE MANAGEMENT W HOTELARSTWIE


TRAVAGLINI A. PUORTO S. D'AMICO V., wydawnictwo: CEDEWU, 2017, wydanie I

cena netto: 81.90 Twoja cena  77,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów ... >>>

KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE


MAJ E. PODGAJNA E. SZWED-WALCZAK A. JĘDRZEJSKI Ł. RED., wydawnictwo: UMCS, 2017, wydanie I

cena netto: 42.99 Twoja cena  40,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie polityczne Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość... >>>

KREATYWNOŚĆ JĘZYKOWA W REKLAMIE PODRĘCZNIK NIE TYLKO DLA SPECJALISTÓW


BURSKA K. CIEŚLA B. JACHIMOWSKA K. KUDRA B., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2016, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w... >>>

TRAF W SEDNO JAK MÓWIĆ ABY PRZEKONAĆ (AUDIOBOOK) (CD-MP3)


MCGOWAN B. BOWMAN A., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Traf w sedno Jak mówić, aby przekonać (CD-MP3) Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w... >>>

POLITYKA W ZMEDIATYZOWANYM ŚWIECIE PERSPEKTYWA POLITOLOGICZNA I MEDIOZNAWCZA


ADAMIK-SZYSIAK M. RED., wydawnictwo: UMCS, 2016, wydanie I

cena netto: 30.70 Twoja cena  29,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Polityka w zmediatyzowanym świecie Perspektywa politologiczna i medioznawcza Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych mi... >>>

PROMOCJA KANCELARII DORADZTWA PODATKOWEGO I BIURA RACHUNKOWEGO


POLAŃSKA-SOLARZ J., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2016, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami,... >>>

książek: 31, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017