wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MAJOR PRINCIPLES OF MEDIA LAW 2011 EDITION


OVERBECK W. BELMAS G.

wydawnictwo: CENGAGE LEARNING, 2011, wydanie I

cena netto: 246.40 Twoja cena  234,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MAJOR PRINCIPLES OF MEDIA LAW is a comprehensive and current summary of media law.

The text is revised every year to include the most recent developments in communication law through the end of the Supreme Court's term. Each August, a new edition is available for fall classes, with recent developments through July 1 fully integrated into the text, not added as an appendix or separate supplement.


Table of Contents

Preface.
Table of Cases.
1. The American Legal System.
2. The Legacy of Freedom.
3. Modern Prior Restraints.
4. Libel and Slander.
5. The Right of Privacy.
6. Copyrights and Trademarks.
7. Fair Trial-Free Press Conflicts.
8. Newsgatherer's Privilege.
9. Freedom of Information.
10. Obscenity and the Law.
11. Regulation of Electronic Media.
12. Media Ownership Issues.
13. Advertising and the Law.
14. Freedom of the Student Press.
Selected Excerpts from the Law.
Index.


656 pages,Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022