wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ESSENTIALS OF CORPORATE COMMUNICATIONS AND PUBLIC RELATIONS


HBS

wydawnictwo: HBS PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 150.00 Twoja cena  142,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

When it comes to communicating corporate information, the skills of the messenger can make or break a company's reputation in the eyes of shareholders, employees, and the media. Filled with practices, principles, and case studies, this essential guide helps HR professionals hone their skills at delivering information, managing crises, responding to queries, and more. Today's HR professionals work side by side with senior executives to devise a strategy for their organizations and to marshal the talent and resources to implement it. That means going beyond the traditional HR domain and mastering the fundamentals of all aspects of business and management.
The Business Literacy for HR Professionals series, developed in partnership with the Society for Human Resource Management, covers essential areas such as negotiation, decision making, change management, finance, and more.
These highly practical books help HR professionals achieve their goal to be true strategic partners who bring additional bottom-line value to their organizations

Paperback
306 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022