wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   26 egz. / 3195.21 3035,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Zarządzanie projektami > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIZNESPLAN JAK ZAPLANOWAĆ SUKCES W BIZNESIE


SINGLER A.

wydawnictwo: FLASHBOOK, 2009, wydanie I

cena netto: 17.50 Twoja cena  16,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ekspresowy, kieszonkowy hiperprzewodnik po najważniejszych zasadach pisania biznesplanu.
Przedstawienie najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem planu biznesowego. Odpowiedzi na najistotniejsze pytania.

Hiperprzewodnik - jak każdy z serii flashbook.pl - zawiera też odnośniki do licznych źródeł w Internecie i adresy instytucji, które mogą pomóc w pozyskaniu kapitału.

- Jakie są złote zasady planowania sukcesu w biznesie?
- Jakie są najważniejsze elementy sukcesu?
- Jak uniknąć biznesowych wpadek?
- Jak pozyskać kapitał na rozwój biznesu?
- Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy biznesplanów?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kieszonkowym hiperprzewodniku "Biznesplan".

Przystępnie napisany, wzbogacony o przykłady i odnośniki do stron internetowych hiperprzewodnik sprawnie wprowadzi Cię w świat planowania przedsięwzięć biznesowych. Autor przejrzyście opisał wszystkie elementy dobrego biznesplanu i przedstawił wiele konkretnych wskazówek pomocnych zarówno w trakcie pisania, jak i przy prezentowaniu biznesplanu przed ważnym audytorium. Nawet najtrudniejsze kwestie łatwo jest zrozumieć dzięki obrazowym przykładom i przystępnemu językowi. Ustalenie ceny na produkt staje się łatwiejsze, a różnica między rachunkiem zysków i strat a planem przepływów finansowych wydaje się czymś oczywistym.

Stworzenie biznesplanu to nie wszystko. Trzeba przekonać do niego innych.

"Biznesplan" zawiera też podpowiedzi:

- W jaki sposób zjednać do swojego pomysłu ważne osoby bądź instytucje?
- Jak zaprezentować swój biznesplan?
- Co podkreślać i jak się zachowywać?
- O czym koniecznie należy pamiętać?
- Co gwarantuje ostateczny sukces?

"Biznesplan" rozwiewa wszystkie wątpliwości.


112 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022