Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje
swobodny rozwój.
Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co
najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby,
które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę,
pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z
przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w
układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową
umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy
potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy
i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi.
Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod
uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje:
- o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna;
- o złożoności procesu komunikacji;
- o podstawowych błędach w komunikacji;
- o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian;
- o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do
wybranego portu;
- o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
Jeśli jesteś:
- mężem bądź żoną;
- dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny;
- rodzicem bądź dzieckiem;
- nauczycielem lub uczniem;
- szefem bądź pracownikiem…
to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka
z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje
stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato
ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o
poważnych problemach z komunikacją.
Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:
- prowadzić właściwie rozmowę,
- budować pozytywne relacje z rozmówcą,
- przekonywać do swojego zdania,
- interpretować zachowania innych,
- radzić sobie z trudnymi rozmówcami,
- panować nad swoimi emocjami,
- mówić tak, aby być zrozumianym,
- zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).
312 stron, A5, miękka oprawa