wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING I ANALITYKA BIZNESOWA DLA POCZĄTKUJĄCYCH


SROKA K.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości


Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowym

Prolog

Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych

Skąd się biorą dane?
Jak wykorzystać informacje?
Przykłady dobrego wykorzystania danych
Przykłady złego wykorzystania danych
Big data
Mar-tech
Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane

Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk

Czym jest zatem analiza marketingowa?
Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego
Biznes
Marketing
Usługi
Research rynku czy mamienie klienta?
Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe

Excel
Kursy internetowe
Staże

Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie

Nowa wersja Google Analytics 4
Universal Analytics
Google Analytics 4 - słownik
Google Analytics 360
Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej
Konfiguracja systemu
Czy potrzebuję Google Analytics?
Analiza i raportowanie
Zdarzenia
Typy raportów Google Analytics 4
Google Analytics już zna odpowiedź

Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4

Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics
Użytkownicy
Strona główna
Raportowanie
Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi?
Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto?

Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem

Programista potrzebny od zaraz?
Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager?
Miłość albo nienawiść

Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę

Jak wykorzystać dane z Google Search Console?
Użyteczność na pierwszym miejscu
10 pomysłów na analizę w Google Search Console

Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu .....

Sezonowość w Google Trends
Wróżenie z wyszukiwań
Potęga big data - Google Trends a Big Query
Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu

Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś

Pierwsze kroki w Google Data Studio
Skup się na tym, czego szukasz
Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz
Minimalizm i powściągliwość
Liczby, które mówią
Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych?

Rozdział 10. Co mówią o nas liczby

Analiza danych w e-commerce
Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki?
Przyszłość e-commerce
Rynek pracy
Analiza danych w usługach
Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników
Promocja i działania 360
Analiza danych w produktach cyfrowych
Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie

Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz

Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku

Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest

Wyzwania współczesnych biznesów online
Przyszłość rynku pracy
Epilog

Książki, które poszerzą Twój horyzont

200 stron, 14.0x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022