wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ATRAKCYJNOŚĆ POLSKI MAZOWSZA I WARSZAWY


MICHAŁKÓW I. PIÓREK W. RED.

wydawnictwo: ASPRA JR, 2010, wydanie I

cena netto: 30.80 Twoja cena  29,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami.

W publikacji zwrócono uwagę na pilną potrzebę działań na rzecz tworzenia dobrego klimatu dla przedsiębiorczości oraz odbiurokratyzowania przepisów prawa gospodarczego.


Spis treści:

Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek
Uwagi wstępne

CZĘŚĆ I
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ATRAKCYJNOŚCI POLSKI I JEJ REGIONÓW

Katarzyna Błachnio
Atrakcyjność inwestycyjna Polski

Jakub Kraciuk
Klimat inwestycyjny w Polsce

Ireneusz Michałków
Polska, Mazowsze i Warszawa w rankingach atrakcyjności

Jacek Kowalczyk
Kampania promocyjna regionu świętokrzyskiego w latach 2008-2010 - skuteczny marketing miejsca

Sławomir Wróblewski
Rola turystyki biznesowej w zwiększaniu skuteczności promocji Polski, Warszawy i Mazowsza

CZĘŚĆ II
WPŁYW WARSZAWSKIEJ IZBY PRZEDSIĘBIORCÓW NA ATRAKCYJNOŚĆ WARSZAWY I MAZOWSZA

Waldemar Piórek
Geneza, oferta i członkostwo w Warszawskiej Izbie Przedsiębiorców

Waldemar Piórek, Joanna Michałowska
Rola samorządu gospodarczego Warszawy i Mazowsza w podnoszeniu atrakcyjności stolicy i regionu

Waldemar Piórek
Kalendarium plebiscytów: "Warszawski Znak Jakości" oraz "Mazowiecki Znak Jakości". Uczestnicy - sponsorzy - nagrody - imprezy

Jacek Raczyński
Prezentacja wybranych firm nagrodzonych przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców w konkursach i plebiscytach organizowanych przez Izbę

CZĘŚĆ III
JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ PROMOCJI POLSKI, MAZOWSZA I WARSZAWY?

Zdzisław Sirojć
Uwarunkowania efektywnej promocji Warszawy

Piotr Wojciński
Bolączki sektora MSP z rejonu Warszawy i Mazowsza utrudniające skuteczną promocję stolicy i regionu

Grażyna Kuś
Znaczenie jakości kapitału ludzkiego w skutecznej promocji Warszawy i Mazowsza

Maciej Dębski, Magdalena Krakowiak
Nowe możliwości Internetu jako narzędzia kreowania wizerunku

Ireneusz Michałków, Waldemar Piórek

ZAKOŃCZENIE
Ireneusz Michalków ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1.
Misja Warszawskiej Izby Przedsiębiorców
Załącznik nr 2.
Misja Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 3.
Oferta edukacyjna Uczelni
Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 4.
Działalność studencka w Uczelni
Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie
Załącznik nr 5.
Geneza i rozwój współpracy między
Uczelnią Warszawską im. Marii Skłodowskiej-Curie a Warszawską Izbą Przedsiębiorców
Katarzyna Tomasińska (opr.)
INFORMACJE O AUTORACH ARTYKUŁÓW I OSOBACH UCZESTNICZĄCYCH W WYDANIU KSIĄŻKI


158 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022