wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TRWAŁE WYNIKI. PROGRAMOWANIE ZACHOWAŃ, KTÓRE WYNIOSĄ FIRMĘ NA SZCZYT


STUDER Q.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2008, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia przedsiębiorstwu osiągnięcie trwałych wyników działalności w długim okresie jest wysokiej jakości przywództwo - nie przywódcy, ale właśnie przywództwo. Niezmienna doskonałość przywództwa jest kluczem do długookresowego sukcesu i rentowności. Ale jak ją osiągnąć?

W książce Trwałe wyniki "Mistrz Biznesu" Quint Studer pokazuje, w jaki sposób zbudować kulturę organizacyjną promującą rozwój świetnych liderów w krótkim okresie i sprzyjającą tworzeniu mechanizmów i sposóbów myślenia będących źródłem doskonałego przywództwa w długim okresie. Studer prezentuje najskuteczniejsze praktyki przywódcze i pokazuje, jak je stosować, by osiągnąć wyższy poziom przywództwa i zwiększyć wydajność poszczególnych osób, grup i jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa.

Metodologia przedstawiona w "Trwałych wynikach" stanowi realne, nadające się do natychmiastowego zastosowania rozwiązanie, umożliwiające:
- Ujednolicenie zachowań i reakcji liderów, gwarantujące spójność doświadczeń pracowników i klientów.
- Koordynowanie procesów, skutkujące zmniejszeniem zamieszania i zwiększeniem efektywności.
- Przekonanie przywódców do celów i wartości organizacji.
- Przyjęcie i doskonalenie mistrzowskich taktyk, takich jak robienie obchodów mających na celu stymulowanie wyników oraz pozytywne zarządzanie.
- Określenie tego, czego pracownicy potrzebują i czego chcą od przywódców oraz znalezienie sposobu dostarczenia im tego, poprawienia ich morale i zwiększenia ich osobistej odpowiedzialności.
- Wdrożenie obiektywnych systemów oceny, utrzymujących liderów na drodze do osiągnięcia celów organizacji i osobistej doskonałości.


Quint Studer jest nie tylko teoretykiem, ale też praktykiem - sam robił wszystko to, o czym pisze w tej książce. Po doprowadzeniu kilku organizacji do przełomowych rezultatów, Quint założył firmę Studer Group, zajmującą się wdrażaniem opartych na dowodach naukowych systemów przywództwa, które pomagają klientom osiągnąć i utrzymać wyjątkowe wyniki. Magazyn Modern Healthcare zaliczył go do grupy 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze opieki zdrowotnej w uznaniu dla jego pracy na rzecz usprawnienia instytucjonalnej opieki zdrowotnej. Studer został też mianowany Mistrzem Biznesu przez magazyn Inc.


Spis treści

Wprowadzenie. Przywództwo oparte na faktach           
Kluczowe taktyki

Rozdział 1. Doskonalenie lub zwolnienie. Naucz się postępować z niezbyt wydajnymi pracownikami i wywinduj swoją organizację na wyższy poziom
Jak rozpoznać niezbyt, średnio i bardzo wydajnych pracowników?
Postępowanie z niezbyt, średnio i bardzo wydajnymi pracownikami

Rozdział 2. Rób obchody, stymuluj wyniki             
Pięć rzeczy, których pracownicy oczekują od menedżerów
Dziewięć prostych kroków na początek

Rozdział 3. Zarządzaj pozytywnie, aby zwiększyć wydajność     
Dychotomia my-oni
Sztuka pozytywnego zarządzania
Przekazywanie klientów współpracownikom
Kreowanie zmiany kulturowej (systemy wyrażania opinii)
Rdzeń

Rozdział 4. Zbuduj fundament z pasji i celu            
Koło zamachowe organizacji
Pięć filarów wybitności
Łączenie punktów

Rozdział 5. Redukuj zróżnicowanie w obszarze przywództwa    
Dlaczego liderzy nie standaryzują zachowań?
Dlaczego organizacje nie osiągają trwałych wyników?
Sześć sposobów redukowania zróżnicowania przywództwa

Rozdział 6. Pomiary od A do Z                 
To, co mierzymy, ulega poprawie
Przekształć czwórki w piątki
Przejrzystość - pomóż ludziom zrozumieć mierniki
Zwrot z inwestycji

Rozdział 7. Dostosowuj zachowania do celów i wartości      
Odpowiedzialność liderów
Narzędzie oceny przywództwa
Jak wdrożyć narzędzie oceny przywództwa?

Rozdział 8. Kreuj liderów i dbaj o ich rozwój           
Zasady rozwoju liderów
Fazy procesu wprowadzania zmian
Sesje rozwoju liderów
Taktyki postępowania z pracownikami

Rozdział 9. Zadowoleni pracownicy to czysty zysk        
Trzy podstawowe czynniki zadowolenia pracowników

Rozdział 10. Wiedz, co jest najważniejsze dla twoich pracowników 
Poszukiwanie tego czegoś

Rozdział 11. Popraw proces selekcji pracowników i zatrzymaj ich w firmie                   
Wywiady koleżeńskie
Spotkania z nowymi pracownikami po trzydziestu i dziewięćdziesięciu dniach pracy

Rozdział 12. Promuj osobistą odpowiedzialność          
Lokatorzy i właściciele
Strategie przekształcania lokatorów we właścicieli

Rozdział 13. Korzystaj z kapitału intelektualnego         
Błyskotliwe pomysły

Rozdział 14. Dostrzegaj i nagradzaj sukcesy            
Drobne nagrody mogą mieć wielkie znaczenie
Nagradzane zachowania zmieniają się wraz z wiekiem
Siła pochwał i nagród
Listy pochwalne
Planowanie i wdrażanie systemu chwalenia oraz nagradzania pracowników

Rozdział 15. Dostrzegaj i nagradzaj najwybitniejszych pracowników 
Dlaczego warto doceniać bohaterów?
Jak nagradzać wybitnych pracowników?
Taktyki postępowania z klientami

Rozdział 16. Zbuduj kulturę wokół obsługi klienta         
Standardy zachowań
Potęga słów kluczowych

Rozdział 17. Rozmawiaj z klientami przed spotkaniami i po nich  
Rozmowy z klientami a ich skłonność do polecania usług twojej firmy
Zdolność do przekraczania wysokich oczekiwań klientów
Rozmowy z klientami a poziom zysków
Możliwość zatrzymania klienta nawet w sytuacji kryzysowej

Rozdział 18. Sonduj swoich klientów. Dowiedz się, co jest dla nich ważne, i daj im to                  
Znaczenie zadawania pytań
Sondowanie klientów
Trzy oblicza sondowania klientów
Sondowanie losowe
Sondowanie oparte na relacjach
Sondowanie z wywieraniem wrażenia

Rozdział 19. Kluczowe słowa w kluczowych momentach       
Czym są słowa kluczowe?
Opracowywanie własnych słów kluczowych
Metoda pięciu elementów
Kiedy słowa kluczowe mają największy wpływ na klientów?
Ratunkowe słowa kluczowe

O firmie Studer Group                     
Inne książki o przywództwie autorstwa Quinta Studera i zespołu firmy Studer Group                 
Indeks                            

331 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022