wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 413.10 392,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Historia powszechna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONKURENCJA NA POLSKIM RYNKU USŁUG TRANSPORTU LOTNICZEGO


TŁOCZYŃSKI D.

wydawnictwo: WYD UN GDAŃSK, 2016, wydanie I

cena netto: 55.45 Twoja cena  52,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konkurencja na polskim rynku usług transportu lotniczego


Publikacja „Konkurencja na polskim rynku transportu lotniczego” przedstawia możliwości rozwoju konkurencji na kilku płaszczyznach: na rynku międzygałęziowym oraz na rynkach wewnątrzgałęziowych pomiędzy przewoźnikami, pomiędzy portami lotniczymi oraz pomiędzy podmiotami funkcjonującymi w sąsiedztwie portów lotniczych.

Głównym celem pracy była identyfikacja oraz ocena wpływu czynników determinujących konkurencję oraz określanie kierunki jej rozwoju na polskim rynku transportu lotniczego.

W pierwszej – teoretycznej części dokonano uporządkowania podstawowych pojęć z zakresu konkurencji i rynku transportowego.

W drugiej, na podstawie przeprowadzonych badań w polskich portach lotniczych dokonano nowatorskiej analizy profilu pasażerów korzystających z usług tej gałęzi oraz wskazano główne oczekiwania oraz przyczyny wyboru gałęzi i przewoźnika.

Ostatnią część pracy stanowią scenariusze rozwoju konkurencji. Poddano analizie procesy prywatyzacyjne i innowacyjne jako efekty rozwoju konkurencji, a także wskazano na główne problemy pomocy publicznej w sektorze transportu lotniczego.


Przedmowa

1. Konkurencja jako proces rynkowy
1.1. Rynek jako przedmiot badań naukowych
1.2. Konkurencja jako kategoria ekonomiczna
1.3. Instrumenty konkurencji
1.4. Strategie konkurencyjne jako element kształtowania rynku

2. Rynek usług transportu lotniczego w Polsce
2.1. Specyfika rynku usług transportu lotniczego
2.2. Przemiany na rynku usług transportu lotniczego
2.3. Polski rynek usług transportu lotniczego
2.4. Zachowania transportowe pasażerów podróżujących transportem lotniczym

3. Instrumenty konkurencji na rynku transportu lotniczego w Polsce
3.1. Kształtowanie usługi lotniczej
3.2. Kształtowanie cen
3.3. Kształtowanie dostępności transportu lotniczego
3.4. Kształtowanie polityki promocji

4. Procesy konkurencyjne na rynku transportu lotniczego w Polsce
4.1. Konkurencja międzygałęziowa
4.2. Konkurencja wewnątrzgałęziowa na rynku przewozów lotniczych
4.3. Konkurencja wewnątrzgałęziowa wśród portów lotniczych
4.4. Konkurencja w segmencie podmiotów funkcjonujących w otoczeniu portów lotniczych

5. Kierunki rozwoju konkurencji na rynku transportu lotniczego w Polsce
5.1. Prywatyzacja podmiotów sektora transportu lotniczego jako czynnik rozwoju konkurencji
5.2. Rola władz publicznych w rozwoju konkurencji na rynku transportu lotniczego
5.3. Innowacyjność jako efekt rozwoju konkurencji
5.4. Scenariusze rozwoju konkurencji na rynku transportu lotniczego w Polsce

Podsumowanie

Załącznik
Kwestionariusz ankietowy

Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


316 stron, Format: 16.8x23.7, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022