wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FILOZOFIA KAIZEN MAŁYMI KROKAMI KU DOSKONAŁOŚCI (AUDIOBOOK)


MAURER R.

wydawnictwo: SENSUS, 2017, wydanie I

cena netto: 30.45 Twoja cena  28,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Filozofia Kaizen

Małymi krokami ku doskonałości

(Audiobook)


Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym wyjściem dla osób, które nie lubią rewolucyjnych zmian wokół siebie. Umożliwia rozwijanie się i osiąganie celów bez dużego wysiłku i bez lęku, że coś może pójść nie tak.

Książka, którą trzymasz w dłoni, w przystępny sposób wyjaśnia, jak wykorzystać filozofię kaizen w codziennym życiu i osiągać imponujące cele metodą małych kroków. Dzięki jej lekturze dowiesz się, jak stymulować kreatywność swoją i swojego zespołu, jak zacząć nieszablonowo myśleć, a także jak radzić sobie z trudnymi sprawami. Nauczysz się prostych, ale bardzo skutecznych metod, które z powodzeniem będziesz stosował na co dzień. Przekonasz się, dlaczego filozofia kaizen jest wysoko ceniona przez kierownictwo takich organizacji, jak Boeing, Toyota, Honda czy US Navy!

Dowiedz się, jak:

  • poprawiać morale pracowników,

  • ograniczać koszty funkcjonowania organizacji i równocześnie poprawiać jakość pracy w firmie,

  • skutecznie rozwijać nowe produkty i usługi,

  • zwiększać sprzedaż firmy,

  • ograniczać koszty opieki zdrowotnej.


    Rozdział 1. Krótkie wprowadzenie do Kaizen (7)

    Rozdział 2. Podniesienie morale pracowników (29)

    Rozdział 3. Ograniczanie kosztów (51)

    Rozdział 4. Poprawa jakości (71)

    Rozdział 5. Opracowywanie nowych produktów i usług (93)

    Rozdział 6. Zwiększanie sprzedaży (115)

    Rozdział 7. Ograniczanie kosztów opieki zdrowotnej (137)

    Rozdział 8. Co robić, gdy nawet mały krok wydaje się zbyt wielki? (159)

    Dodatek. Refleksje na temat Kaizen (177)

    Przypisy (179)

    O autorach (183)

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022