wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ODWRACANIE MARKI DLACZEGO TERAZ KLIENCI RZĄDZĄ FIRMAMI - I JAK OBRÓCIĆ TO NA WŁASNĄ KORZYŚĆ


NEUMEIER M.

wydawnictwo: EMKA, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odwracanie marki

Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść


Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.


WSTĘP
10 NOWYCH REALIÓW

CZĘŚĆ 1. ODWRACANIE MARKI
PRODUKTY - ZNACZENIE
DOTYKALNE - NIEMATERIALNE
WERBUNEK - SPRZEDAŻ
TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA
LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI
SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW
TRANSAKCJE - RELACJE

CZĘŚĆ 2. NA CZELE KLANU
AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ
KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE
PROCESY - WARTOŚCI
CECHY - DOŚWIADCZENIA
KARA - OCHRONA

CZĘŚĆ 3. PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD
PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE
PLANY - EKSPERYMENTY
ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA
MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE
OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII
LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI

LEKCJE

POLECANE LEKTURY
PODZIĘKOWANIA
INDEKS
O AUTORZE


146 stron, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017