wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MIERZENIE WYNIKÓW SZKOLEŃ


PHILLIPS J.J. STONE D.R.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie II

cena netto: 92.50 Twoja cena  87,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków.

Niniejsza książka, napisana przez dwóch ekspertów w dziedzinie mierzenia i usprawniania programów szkoleniowych, krok po kroku pokazuje, jak dokonać rzetelnej oceny programu za pomocą sześciu wskaźników dających odpowiedź na następujące pytania:

  • Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać?
  • Czego tak naprawdę się nauczyli?
  • Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy? Jaki był efekt biznesowy programu?
  • Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji? Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie?

Wystarczy zastosować przedstawione tu, sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.


Spis treści:

O autorach
str. 9

Podziękowania
str. 10

Wstęp
str. 11

Wzrastające znaczenie sprawdzonych wyników
str. 11

Czego można się nauczyć dzięki tej książce
str. 11

Zawartość książki
str. 12

Dlaczego większość szkoleń nie jest oceniana
str. 13

Wiarygodne mierzenie jest możliwe
str. 14

Rozdział 1. Pomiar i ocena wyników szkoleń: znaczenie i korzyści
str. 17

Dlaczego pomiar i ocena są konieczne
str. 17

Struktura oceny i sześć typów miar
str. 18

Studium przypadku: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych
str. 24

Ustalanie celów oceny
str. 29

Tworzenie kultury szkoleń ukierunkowanej na wyniki
str. 30

Rozdział 2. Model i procedura ROI
str. 32

Ogólna charakterystyka modelu i procedury ROI
str. 32

Definiowanie zwrotu z inwestycji i wskaźnika stosunku zysku do kosztów
str. 34

Zdecyduj, który z pięciu poziomów jest odpowiedni do oceny twojego szkolenia
str. 37

Rozdział 3. Krok 1. Opracuj szczegółowe cele na każdym z poziomów: podstawa pomiaru
str. 42

Jaki wpływ mają cele z każdego poziomu oceny na zwrot z inwestycji
str. 42

Połączenie celów szkolenia z celami przedsiębiorstwa
str. 43

Opracowanie zadań szkoleń na każdym z poziomów
str. 43

Opis przypadku: Reliance Insurance Company
str. 49

Rozdział 4. Krok 2. Opracuj plany oceny i zbierz początkowe dane
str. 53

Tworzenie planów oceny - zasady ogólne
str. 53

Rodzaje miar
str. 54

Wyjaśnianie celu inicjatywy szkoleniowej
str. 56

Sposoby zbierania danych początkowych
str. 59

Najważniejsze czynniki w opracowywaniu strategii oceny
str. 61

Opracowanie planu i strategii oceny
str. 62

Rozdział 5. Krok 3. Zbierz dane w trakcie szkolenia (poziomy 1 i 2)
str. 71

Poziom 1: mierzenie reakcji i satysfakcji
str. 72

Docelowe obszary poziomu 1 - standardowy formularz
str. 74

Poziom 2: pomiar uczenia się
str. 86

Rozdział 6. Krok 4. Zbierz dane po szkoleniu (poziomy 3 i 4)
str. 110

Najlepsze sposoby gromadzenia danych uzupełniających
str. 110

Znajdowanie najbardziej wiarygodnych źródeł danych
str. 132

Przykłady pytań pojawiających się w ocenie uzupełniającej
str. 133

Ulepszanie wskaźników odpowiedzi w kwestionariuszach
str. 134

Od czego zacząć zbieranie danych
str. 135

Rozdział 7. Krok 5. Wyodrębnij efekty szkolenia
str. 138

Opis przypadku: First Bank
str. 138

Pierwszy krok: rozpoznanie pozostałych czynników
str. 140

Najlepsze strategie wyodrębniania efektów szkolenia
str. 142

Wybór strategii
str. 153

Rozdział 8. Krok 6. Przekształć dane na wartości finansowe
str. 158

Miękkie i twarde dane
str. 159

Najlepsze metody przekształcania danych na wartości finansowe
str. 161

Wybór odpowiedniej metody przekształcania danych
str. 169

Kwiestie wiarygodności
str. 170

Korygowanie danych
str. 171

Konwersja jednostki wartości
str. 171

Zadawanie właściwych pytań o konwersję twardych i miękkich danych
str. 172

Rozdział 9. Krok 7. Określ koszty szkolenia
str. 175

Określanie kosztów szkolenia
str. 175

Znaczenie kosztów w określaniu ROI
str. 175

Ujawnianie wszystkich kosztów
str. 176

Określanie pełnych kosztów
str. 178

Ukazywanie kosztów bez ukazywania korzyści
str. 178

Zalecane kategorie kosztowe
str. 179

Akumulacja i szacowanie kosztów
str. 183

Tabela klasyfikacji kosztów
str. 184

Akumulacja kosztów
str. 185

Szacowanie kosztów
str. 186

Rozdział 10. Krok 8. Oblicz zwrot z inwestycji (poziom 5)
str. 190

Obliczanie wskaźnika stosunku zysku do kosztów i zwrotu z inwestycji
str. 190

Główne zasady
str. 191

Potencjalna wielkość ROI dla grupy docelowej
str. 191

Racjonalne traktowanie ROI - nie komplikować
str. 193

Porównania ROI
str. 193

Rozdział 11. Krok 9. Określ korzyści niematerialne
str. 195

Dlaczego korzyści niematerialne są ważne
str. 195

Określanie głównych korzyści niematerialnych
str. 196

Źródła korzyści niematerialnych
str. 198

Końcowe słowo o korzyściach niematerialnych
str. 199

Rozdział 12. Krok 10. Opracuj raport efektu biznesowego
str. 200

Znaczenie określenia wpływu szkolenia na wyniki
str. 200

Monitorowanie postępu
str. 201

Oddziaływanie mierzyć, nie uzasadniać
str. 202

Komunikowanie wyników
str. 202

Uwzględnianie potrzeb odbiorców docelowych
str. 203

Opracowanie raportu z oceny
str. 203

Opracowanie raportu o wpływie szkolenia na firmę
str. 205

Przedstawianie bilansu danych finansowych i niefinansowych
str. 207

Co zrobić, jeśli pojawią się zaskakujące lub rozczarowujące dane
str. 209

Wyrażanie innym należnego uznania
str. 211

Rozdział 13. Szybkie i łatwe sposoby mierzenia wyników szkoleń
str. 214

Oszczędność w obliczaniu ROI
str. 214

Trzy szybkie sposoby, żeby się dowiedzieć, co się stało, dlaczego oraz ile są warte wyniki
str. 215

Oszczędzający czas arkusz roboczy
str. 217

Rozdział 14. Pozyskiwanie wsparcia zarządu i wdrażanie procesu
str. 219

Polityka i decyzje firmy
str. 219

Jak sprawić, by kierownicy zaangażowali się w ocenę wyników szkolenia
str. 220

Użycie pomiaru w niewłaściwych celach
str. 223

Wdrożenie
str. 224

Indeks
str. 237


244 strony, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KSZTAŁTOWANIE STRATEGII SZKOLEŃ I ROZWOJU PRACOWNIKÓW
MAYO A.

- WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY PRZESTRZEGANIE ZASADY RÓWNEJ PŁACY
ARMSTRONG M., CUMMINS A., HASTINGS S., WOOD W.

- EWALUACJA TALENTU NOWA STRATEGIA ZARZĄDZANIA TALENTAMI W ORGANIZACJI
DAVIS T.

- IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
BOYDELL T. LEARY M.

- ROI CZYLI ZWROT Z INWESTYCJI W SZKOLENIA I ROZWÓJ KADR
PHILIPS J.J.

- SZTUKA PERSWAZJI
BATKO A.

- ZWROT Z INWESTYCJI W SZKOLENIA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW Z PŁYTĄ CD
PULLIAM-PHILLIPS P. PHILLIPS J.J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022