wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 400.40 380,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ESSENTIALS OF ENTREPRENEURSHIP AND SMALL BUSINESS MANAGEMENT


SCARBOROUGH N. / INTERNATIONAL EDITION

wydawnictwo: PEARSON ED, 2010, wydanie VI

cena netto: 400.40 Twoja cena  380,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat.


The tools to launch a new venture and the knowledge for entrepreneurial success.

With a practical, “hands on” approach to entrepreneurship, this text aims to provide students with the knowledge and tools they need to launch a business so that it has the greatest chance for success.

The sixth edition keeps pace with the fast-growing and ever-changing world of entrepreneurship by including updated content, statistics, and examples, as well as new cases and a new sample business plan.


Table of Contents

Section I. The Challenge of Entrepreneurship
Chapter 1. The Foundations of Entrepreneurship
Chapter 2. Inside the Entrepreneurial Mind: From Ideas to Reality
Section II. Building the Business Plan: Beginning Considerations
Chapter 3. Designing a Competitive Business Model and Building a Solid Strategic Plan
Chapter 4. Conducting a Feasibility Analysis and Crafting a Winning Business Plan
Chapter 5. Forms of Business Ownership
Chapter 6. Franchising and the Entrepreneur
Chapter 7. Buying an Existing Business
Section III. Building the Business Plan: Marketing and Financial Considerations
Chapter 8. Building a Powerful Marketing Plan
Chapter 9. E-Commerce and the Entrepreneur
Chapter 10. Pricing Strategies
Chapter 11. Creating a Successful Financial Plan
Chapter 12. Managing Cash Flow
Section IV. Putting the Business Plan to Work: Sources of Funds

Chapter 13. Sources of Financing: Debt and Equity
Chapter 14. Choosing the Right Location and Layout
Chapter 15. Global Aspects of Entrepreneurship
Chapter 16. Building a New Venture Team and Planning for the Next


648 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022