wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING ROBIN HOODA. WYKORZYSTYWANIE METOD MARKETINGOWYCH SEKTORA...


ANDERSEN K.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2007, wydanie I

cena netto: 68.10 Twoja cena  64,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka "Marketing Robin Hooda" przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.

Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych - począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału - z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.


Spis treści

Wstęp

Podziękowania

Wprowadzenie

ZAGUBIENI W LESIE SHERWOOD
Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest koniecznością

ROZDZIAŁ 1. SERCE MARKETINGU ROBIN HOODA
Spraw, by ludzie robili coś wyjątkowego

ROZDZIAŁ 2. REKONESANS ROBIN HOODA
Odwołuj się do wartości uznawanych przez grupe docelową, nie przez siebie

ROZDZIAŁ 3. RYNEK
Reaguj na siły działające na rynku

ROZDZIAŁ 4. JEDEN ZA WSZYSTKICH,WSZYSCY ZA JEDNEGO
Zajmij silną konkurencyjną pozycję

ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE WESOŁEJ DRUŻYNY
Partner do wspólnych korzyści

ROZDZIAŁ 6. SERCE STRZAŁY ZNAKOMITEGO ŁUCZNIKA
Najpierw cel, potem przyczyna

ROZDZIAŁ 7. OSTRZENIE STRZAŁY
Cztery sprawy, którymi musi się zająć nasz przekaz

ROZDZIAŁ 8. CELOWANIE W SERCA I UMYSŁY
Dotarcie z przekazem do grupy docelowej

ROZDZIAŁ 9. SPRYTNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW PRZEZ ROBIN HOODA
Media jako rynek docelowy

ROZDZIAŁ 10.
WYPUSZCZENIE STRZAŁY
Przeprowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności

244 strony, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- WINDYKACJA TOM 1-3. PAKIET ANTYKRYZYSOWY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW, HANDLOWC
HOLWEK J. OSMAN A. JANKOWSKI P.

- PODSTAWY ANALIZY FINANSOWEJ
GABRUSEWICZ W.

- WIELKA KSIĘGA SZTUKI

- KOLOR I FARBA 1001 POMYSŁÓW

- SEKRETY MISTRZA FOTOGRAFII CYFROWEJ
KELBY S.

- FORMUŁA 2+2. SKUTECZNY COACHING
ALLEN D.B. ALLEN D.W.

- 360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH
LEPSINGER R. LUCIA A.D.

- PHOTOSHOP WARSZTATY DLA FOTOGRAFÓW PRZYRODY
ANON E. GREY T.

- KSIĘGOWOŚĆ DLA NIEKSIĘGOWYCH
MOTT G.

- HISTORIA WNĘTRZ
PILE J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022