wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.50 64,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

UCZEŃ W SZKOLNEJ PRZESTRZENI UCZENIA SIĘ I WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH TOM 1


STOKOWSKA-ZAGDAN E. WOŹNICKA E. CĘCELEK G. RED.

wydawnictwo: DIFIN, 2024, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych

Tom 1


Książka analizuje kwestie związane z procesem nauki i edukacją, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów.

Autorzy przedstawiają różnorodne metody i strategie pedagogiczne, które mogą być stosowane w szkolnej praktyce, aby umożliwić każdemu uczniowi rozwój i realizację jego potencjału. Książka skupia się na tematach takich jak diagnoza potrzeb edukacyjnych, dostosowanie procesu nauczania do indywidualnych umiejętności i możliwości uczniów oraz tworzenie warunków sprzyjających efektywnemu uczeniu się. Autorzy podkreślają także znaczenie współpracy między nauczycielami, rodzicami i innymi specjalistami w obszarze edukacji, by stworzyć kompleksowe wsparcie dla uczniów.

Wstęp

1. Kompetencje nauczyciela współczesnej szkoły jako ważne wyznaczniki procesu kształtowania kompetencji uczniowskich
Grażyna Cęcelek

2. Nauczyciel wczesnej edukacji w roli diagnosty
Anna Szkolak-Stępień

3. Nauczyciel – mądry doradca ucznia w poszukiwaniu i odkrywaniu wartości
Dorota Sipińska

4. Uczeń w relacji z mistrzem – przywołanie wzorca oratorskiego
Mirosław Wójcik

5. Znaczenie autorytetu w edukacji szkolnej
Adam Przybysz

6. Twórczość i kreatywność współczesnego ucznia
Katarzyna Miłek

7. Dziecko w wieku wczesnoszkolnym jako współtwórca procesu edukacyjnego
Marlena M. Kowalczyk, Wioleta Połajdowicz, Elżbieta Smolarek

8. Odkrywanie przez dociekanie jako strategia dynamizowania rozwoju umiejętności dostrzegania problemów u uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Anna Ozga

9. Wzbogacanie szans edukacyjnych dzieci i młodszych uczniów z wykorzystaniem profilu inteligencji wielorakich
Teresa Janicka-Panek

10. Stosowanie przez nauczycieli metod aktywizujących w edukacji uczniów niższych klas szkoły podstawowej
Jolanta Flanz

11. Edukacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej – w perspektywie rodziców i nauczycieli
Justyna Strykowska-Nowakowska

12. Talent to (nie) wszystko, czyli o tym, jak dzieci postrzegają znaczenie zdolności i wysiłku
Agnieszka Leszcz-Krysiak

13. Realne szanse szkoły na wychowawcze wsparcie w warunkach pracy zdalnej
Daria Modrzejewska, Joanna Paul-Kańska

14.  Metoda design thinking na poziomie planowania i prowadzenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uczniami
Olga Zamecka-Zalas

Noty autorskie  

266 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022