wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ANATOMIA ZAUFANIA ORGANIZACYJNEGO


KOŻUCH B.

wydawnictwo: CEDEWU, 2021, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Anatomia zaufania organizacyjnego


Monografia podejmuje temat istoty i roli zaufania w funkcjonowaniu współczesnej organizacji.

Autorka wskazuje m.in. na współzależności pomiędzy rozumieniem istoty zaufania jako kategorii nauk społecznych, w szczególności zaufania organizacyjnego, analizowanego z różnych perspektyw, jak podzielane wartości organizacyjne, nawiązywanie współpracy i uzyskiwanie przewagi kooperacyjnej, a także na nowoczesne przywództwo.

Ponadto publikacja umożliwi czytelnikowi:

• poszerzenie wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania w kontekście zaufania
• lepsze zrozumienie fenomenu zaufania organizacyjnego, począwszy od zaufania do siebie jako pracownika, a skończywszy na zaufaniu instytucjonalnym
• poznanie wyzwań stawianych współczesnym i przyszłym organizacjom w kontekście zaufania, zwłaszcza w popandemicznej rzeczywistości
• zapoznanie się z podstawami osiągania przewagi kooperacyjnej.

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Organizacje jako podmioty zaufania 15
1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 15
1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 23
1.3. Wartości organizacji społecznych 29

Rozdział 2
Zaufanie w naukach społecznych 33
2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 33
2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 36
2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu 43

Rozdział 3
Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje 47
3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 47
3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 57
3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem 65

Rozdział 4
Zaufanie organizacyjne jako proces 69
4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 69
4.2. Tworzenie zaufania początkowego 75
4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego 84

Rozdział 5
Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 89
5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 89
5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 97
5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna 104

Rozdział 6
Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach 113
6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 113
6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 117
6.3. Modele zaufania cyfrowego 121

Rozdział 7
Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania 127
7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 127
7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym 134

Zakończenie 135
Bibliografia 139
Spis tabel 153
Spis rysunków 154

154 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022