Emocje w równaniach
Proste prawdy o szczê¶ciu i sukcesie
- Czy masz problemy z wyra¿aniem emocji?
- Czy masz problem ze zrozumieniem innych?
- Czy pragniesz, by kto¶ wreszcie da³ ci klucz, który pomo¿e ci w zrozumieniu ¶wiata
emocji?
Emocje w równaniach to fascynuj±cy, nowatorski i przystêpny wizualnie leksykon, który
przedstawia uniwersalne prawdy w postaci genialnie prostych wzorów i dziêki temu pomaga
z powodzeniem stawiaæ czo³a ¿yciowym wyzwaniom.
Kiedy na twojej drodze pojawia siê wielki g³az, którego nie mo¿esz ani obej¶æ, ani
poruszyæ, najprostszym sposobem poradzenia sobie z nim jest roz³upanie go na ma³e
kamyczki.
Chip Conley, wielokrotnie nagradzany przedsiêbiorca i bestsellerowy autor, stworzy³
niezast±piony paradygmat samodoskonalenia, pozwalaj±cy sprowadziæ najwiêksze
trudno¶ci do postaci przystêpnych zagadnieñ – które mo¿na ³atwo zrozumieæ i na
które mo¿na z powodzeniem oddzia³ywaæ.
Conley, dynamiczny cz³owiek i autor ksi±¿ki Peak, w ci±gu zaledwie kilku lat
musia³ siê zmierzyæ z seri± ¿yciowych dramatów, a po jednym z wyst±pieñ jego serce
zatrzyma³o siê z niewyja¶nionych przyczyn.
Pod wp³ywem tych zdarzeñ zacz±³ stosowaæ koncepcjê, któr± sam nazywa równaniami
emocji: na przyk³ad rado¶æ = mi³o¶æ – strach.
Równania te pomagaj± zrozumieæ i wyraziæ to, co siê dzieje w ludzkim wnêtrzu, oraz
zrozumieæ innych. Dziêki tym prostym wzorom ³atwiej jest siê skupiæ na tych
¿yciowych zmiennych, na które mo¿na wp³ywaæ, a przestaæ my¶leæ o tym, co pozostaje
poza nasz± kontrol± jak ¶mieræ i podatki. Chip Conley daje nam szansê, aby¶my
wszyscy mogli zostaæ dyrektorami generalnymi emocji.
Emocje w równaniach pozwalaj± spojrzeæ na ¿ycie z innej perspektywy. Ksi±¿ka pozwala
wp³yn±æ na wody emocjonalnej p³ynno¶ci, na których cz³owiek dysponuje
umiejêtno¶ci± rozpoznawania i nazywania emocji, a tak¿e zarz±dzania zjawiskami,
które mog± okre¶laæ jego to¿samo¶æ, zaszkodziæ mu lub pomóc.
Chip Conley jest za³o¿ycielem firmy Joie de Vivre Hospitality,
obecnie drugiej pod wzglêdem wielko¶ci sieci hoteli butikowych w Ameryce. Podró¿uje po
¶wiecie i opowiada o tym, jak z powodzeniem odnale¼æ siê na pograniczu biznesu i
psychologii. Napisa³ te¿ kilka ksi±¿ek, w tym miêdzy innymi Peak: How Great Companies
Get Their Mojo from Maslow. Zosta³ uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora
generalnego San Francisco Bay Area, które to miejsce uwa¿a za swój dom.
250 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miêkka