|
NEGOCJACJE JAKO FORMA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
CENKER E.M. wydawnictwo: WSB POZNAŃ, 2011, wydanie I cena netto: 54.90 Twoja cena 52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Intencją autorki jest przekazanie czytelnikowi najważniejszych zasad i wyjaśnienie
mechanizmów, dzięki którym będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne
i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej.
W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji umiejętności negocjacyjne
mają równie istotne znaczenie co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych
sytuacjach zawodowych, społecznych czy politycznych.
Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic
kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre'u oraz
znaczenie dress codu w negocjacjach.
269 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|