wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TE MAŁE SEKSOWNE CYFERKI JAK ROZWINĄĆ BIZNES PRZY UŻYCIU DANYCH


BROWN P. / KTÓRE JUŻ MAMY

wydawnictwo: PROMISE, 2012, wydanie I

cena netto: 53.10 Twoja cena  50,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy


Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?

A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.

Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.

W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:

•Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
•Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
•Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
•Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.

Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.


Wprowadzenie 5
Dlaczego liczby od zawsze były seksowne
Rozdział 1 11
Jak ta książka może pomóc w rozwijaniu biznesu
Rozdział 2 34
Targetowanie: Do kogo mówić?
Rozdział 3 68
Odkrywanie: O czym powinniśmy rozmawiać z klientami?
Rozdział 4 95
Lokalizowanie: Jak ich znaleźć?
Rozdział 5 128
Budżet: Jak wiele powinniśmy wydać?
Rozdział 6 161
Kryteria: Jak ustalić, co działa, a co nie?
Rozdział 7 198
Optymalizacja:
Jak robić więcej tego co działa, a mniej tego co nie?
Rozdział 8 223
Przyszłość
Indeks 229


262 strony, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022