Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów
przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi
i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć
używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka
w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka
danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów.
Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące
sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a
jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji
reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje,
jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą
zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.
W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:
•Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po
których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci
targetowania.
•Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
•Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
•Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z
wyszukiwania.
Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z
inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych
twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.
Wprowadzenie 5
Dlaczego liczby od zawsze były seksowne
Rozdział 1 11
Jak ta książka może pomóc w rozwijaniu biznesu
Rozdział 2 34
Targetowanie: Do kogo mówić?
Rozdział 3 68
Odkrywanie: O czym powinniśmy rozmawiać z klientami?
Rozdział 4 95
Lokalizowanie: Jak ich znaleźć?
Rozdział 5 128
Budżet: Jak wiele powinniśmy wydać?
Rozdział 6 161
Kryteria: Jak ustalić, co działa, a co nie?
Rozdział 7 198
Optymalizacja:
Jak robić więcej tego co działa, a mniej tego co nie?
Rozdział 8 223
Przyszłość
Indeks 229
262 strony, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka