wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INSTRUKCJA OBIEGU I ARCHIWIZOWANIA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH


OLEŃSKA J. / ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH

wydawnictwo: ODDK, 2012, wydanie II

cena netto: 144.00 Twoja cena  136,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Instrukcja obiegu i archiwizowania dokumentów księgowych związanych z realizacją projektów unijnych (z suplementem elektronicznym)


Książka zawiera zasady sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów zarówno finansowo-księgowych, jak też merytorycznych oraz ich archiwizacji.


Nie jest to sformalizowany dokument sporządzany według ustalonego wzoru, ale akt wewnętrzny, opracowywany przez kierownika każdej jednostki i dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy. Służy dokładnemu określeniu, co każda struktura, dział czy określony pracownik jednostki powinien zrobić w celu prawidłowego udokumentowania wszystkich operacji mających związek z realizacją zadań wynikających z zawartych umów.


Publikacja zawiera gotowy wzorzec zarządzenia wewnętrznego , który łatwo można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy a dołączony suplement elektroniczny (dokumentacja w formie MS Word), daje możliwość bezpośredniej pracy na plikach, uzupełnienia o dane, zapis, wydruk itp.


Wstęp

1.Instrukcja obiegu dokumentów jako podstawowy element wewnętrznej kontroli finansowej i merytorycznej
1.1.Dokumenty finansowo-księgowe
1.1.1.Faktura VAT
1.1.2.Faktura VAT korygująca
1.1.3.Nota korygująca
1.1.4.Rachunek
1.1.5.Lista płac
1.1.6.Wniosek o zaliczkę
1.1.7.Rozliczenie zaliczki
1.1.8.Polecenie przelewu
1.1.9.Wyciąg bankowy
1.1.10.Polecenie wyjazdu służbowego i rozliczenie delegacji
1.1.11.Raport kasowy
1.2.Dokumenty merytoryczne
1.2.1.Informacja i promocja
1.3.Wniosek o płatność

2.Elementy instrukcji obiegu dokumentów
2.1.Ogólne zasady obiegu dokumentów
2.2.Komórki w obiegu dokumentów finansowo-księgowych
2.2.1.Zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników uczestniczących w obiegu dokumentów księgowych
2.3.Terminy przepływu dokumentów i ich systematyczność

3.Formy i przykłady sporządzenia instrukcji obiegu dokumentów
3.1.Metoda graficzna
3.2.Metoda tabelaryczna
3.3.Metoda opisowa
3.4.Metoda kartotekowa
3.5.Metoda mieszana

4.Archiwizacja dokumentów
4.1.Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego
4.2.Sposób oznaczania kategorii archiwalnych dokumentacji

5.Przykłady opracowania zakładowej instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów


92 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022