|
OCHRONA KLIENTA USŁUG BANKOWYCH W UNII EUROPEJSKIEJ I W POLSCE
SZPRINGER W. wydawnictwo: TWIGGER, 1999, wydanie I cena netto: 50.00 Twoja cena 47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka dotyczy
konkurencji i regulacji w sektorze bankowym, czy szerzej - na rynkach finansowych. Autor
podjął próbę zastosowania dorobku wiedzy w zakresie teorii, polityki i prawa
konkurencji - do sektora finansowego. Punktem odniesienia pozostają regulacje
europejskie. Tego rodzaju komleksowego opracowania nie było dotąd na polskim rynku
wydawniczym. Nie byłoby słuszne mechaniczne przeniesienie teorii, polityki i prawa
konkurencji - sektora finasowego. Nie ilość, a jakość banków rozstrzyga o tym, czy
istnieją warunki dla konkurencji. Konkurencja cenowa nie jest tak ważna, jak to głosi
teoria konkurencji doskonałej. Bardzo istotny jest czynnik zaufania. Uogólnienia,
refleksje i konkluzje w zakresie ochrony konkurencji i konsumenta mogą mieć szersze
znaczenie dla sektora finasowego. Autor uznał za celową rozbudowę niektórych
zagadnień, głównie świadczenia kredytu konsumenckiego, nowych form świadczenia usług
finasowych na odległość (bankowość wirtualna, Internet, karty płatnicze,
zautomatyzowane oddziały), elektronicznych pieniędzy, ochrony danych osobowych i
tajemnicy bankowej, parabanków coraz szerzej wchodzących na rynki finansowe.
326 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|