wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING BANKOWY


GRZEGORCZYK W.

wydawnictwo: BRANTA, 2004, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednoczesne zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku są poprzedzone badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Wnioski z tych badań pozwalają przygotować i realizować strategię marketingową, przy wykorzystaniu zintegrowanego zespołu instrumentów oddziaływania na nabywców i konkurentów.

Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyką bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków.

Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.


Prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk jest kierownikiem Zakładu Strategii Marketingowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia marketingu, marketingu bankowego i funkcjonowania rynków finansowych. Jest autorem ponad 130 publikacji, w tym 9 książek.

257 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022