Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że
wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji.
Związana z wydajnością presja, jakiej ulegają spółki, jest większa niż
kiedykolwiek dotąd. Konkurencja rozrasta się jeszcze bardziej brutalnie, inwestorzy są
jeszcze bardziej bezlitośni. Obecnie niektóre wiodące spółki przyjmują całkowicie
nowatorski punkt widzenia na swoje najważniejsze źródło dochodów i sukcesów -
klientów. Uczą się odróżniać tych, którzy stymulują wzrost twoich akcji, od tych,
którzy go hamują. Jest to wiedza, którą konkurencja rzadko kiedy może się wykazać.
Potem wykorzystują one tę wiedzę w sposób, który konsekwentnie przyczynia się do
wzrostu kapitału akcjonariuszy. Co więcej, spółki te traktuje się, jako portfele
klientów i na takiej podstawie są one zorganizowane i zarządzane.
Korzystając z tej książki możesz zapoczątkować taki sam proces w
obrębie swego własnego przedsiębiorstwa, bo nigdy nie czytałeś takiej książki na
temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych
zmian w twojej firmie - spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji -
bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z
łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne.
Teraz tylko naucz się z tego korzystać.
Spis treści
Podziękowania
1. TWOJA ZMARNOWANA OKAZJA NA BILION DOLARÓW
Co to znaczy - i ile to jest warte - być naprawdę skoncentrowanym na kliencie
2. CZY TEN KLIENT POGRĄŻY TWOJE AKCJE?
Musisz zrozumieć, jak twój przeciętny klient podnosi albo obniża wartość twoich
akcji
3. ZDUMIEWAJĄCA PRAWDA O RENTOWNOŚCI KLIENTA
4. WŁAŚCIWY SPOSÓB WYKORZYSTANIA RENTOWNOŚCI KLIENTA
Jaki jest twój prawdziwy cel i jak śledzić postępy przy pomocy praktycznej Tabeli
Wyników Tworzenia Kapitału przez Segmenty Klientów
TEST IQ WIEDZY O KLIENCIE
Część l: Dla spółek współpracujących z innymi podmiotami gospodarczymi
Część 2: Dla spółek obsługujących konsumentów
5. PORZĄDKI WŚRÓD KLIENTÓW
Dlaczego należy to robić i dlaczego większość spółek tego nie robi
6. WŁAŚCIWY SPOSÓB SEGMENTACJI KLIENTÓW
Postrzeganie spółki jako portfela klientów
7. POZNAWANIE I ZDOBYWANIE KLIENTÓW
Początki zarządzania propozycją korzyści
8. WCIĄGANIE W REJESTR
Czerpanie zysków z Zarządzania Korzystną Ofertą
9. JAK STAĆ SIĘ AUTENTYCZNIE SKONCENTROWANYM NA KLIENTACH
Praktyczne szczegóły wcielania tego w życie w twojej firmie
10. LEPSZY SPOSÓB PRZEPROWADZANIA FUZJI I PRZEJĘĆ
Jak sprawić, by takie operacje nie zubażały akcjonariuszy
11. TWÓJ PLAN DZIAŁANIA
Co zrobić w poniedziałek rano
Przypisy
269 stron, A5, oprawa miękka ze skrzydełkami