wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.50 47,03   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KLIENT ANIELSKI CZY DIABELSKI? ODKRYJ, KTÓRY JEST KTÓRY?


SELDEN L. COLVIN G.

wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2007, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji.

Związana z wydajnością presja, jakiej ulegają spółki, jest większa niż kiedykolwiek dotąd. Konkurencja rozrasta się jeszcze bardziej brutalnie, inwestorzy są jeszcze bardziej bezlitośni. Obecnie niektóre wiodące spółki przyjmują całkowicie nowatorski punkt widzenia na swoje najważniejsze źródło dochodów i sukcesów - klientów. Uczą się odróżniać tych, którzy stymulują wzrost twoich akcji, od tych, którzy go hamują. Jest to wiedza, którą konkurencja rzadko kiedy może się wykazać. Potem wykorzystują one tę wiedzę w sposób, który konsekwentnie przyczynia się do wzrostu kapitału akcjonariuszy. Co więcej, spółki te traktuje się, jako portfele klientów i na takiej podstawie są one zorganizowane i zarządzane.

Korzystając z tej książki możesz zapoczątkować taki sam proces w obrębie swego własnego przedsiębiorstwa, bo nigdy nie czytałeś takiej książki na temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych zmian w twojej firmie - spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji - bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne.

Teraz tylko naucz się z tego korzystać.


Spis treści

Podziękowania

1. TWOJA ZMARNOWANA OKAZJA NA BILION DOLARÓW

Co to znaczy - i ile to jest warte - być naprawdę skoncentrowanym na kliencie

2. CZY TEN KLIENT POGRĄŻY TWOJE AKCJE?

Musisz zrozumieć, jak twój przeciętny klient podnosi albo obniża wartość twoich akcji

3. ZDUMIEWAJĄCA PRAWDA O RENTOWNOŚCI KLIENTA

4. WŁAŚCIWY SPOSÓB WYKORZYSTANIA RENTOWNOŚCI KLIENTA

Jaki jest twój prawdziwy cel i jak śledzić postępy przy pomocy praktycznej Tabeli Wyników Tworzenia Kapitału przez Segmenty Klientów

TEST IQ WIEDZY O KLIENCIE

Część l: Dla spółek współpracujących z innymi podmiotami gospodarczymi

Część 2: Dla spółek obsługujących konsumentów

5. PORZĄDKI WŚRÓD KLIENTÓW

Dlaczego należy to robić i dlaczego większość spółek tego nie robi

6. WŁAŚCIWY SPOSÓB SEGMENTACJI KLIENTÓW

Postrzeganie spółki jako portfela klientów

7. POZNAWANIE I ZDOBYWANIE KLIENTÓW

Początki zarządzania propozycją korzyści

8. WCIĄGANIE W REJESTR

Czerpanie zysków z Zarządzania Korzystną Ofertą

9. JAK STAĆ SIĘ AUTENTYCZNIE SKONCENTROWANYM NA KLIENTACH

Praktyczne szczegóły wcielania tego w życie w twojej firmie

10. LEPSZY SPOSÓB PRZEPROWADZANIA FUZJI I PRZEJĘĆ

Jak sprawić, by takie operacje nie zubażały akcjonariuszy

11. TWÓJ PLAN DZIAŁANIA

Co zrobić w poniedziałek rano

Przypisy


269 stron, A5, oprawa miękka ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022