wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.70 44,37   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SUKCES W NISZACH RYNKOWYCH. STRATEGIE UZYSKIWANIA GLOBALNEJ PRZEWAGI .


KROGER F. VIZJAK A. KWIATKOWSKI A.

wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2007, wydanie I

cena netto: 46.70 Twoja cena  44,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sukces w niszach rynkowych. Strategie uzyskiwania globalnej przewagi konkurencyjnej

Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali.

Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.


Spis treści:

Podziękowania Wprowadzenie
1 Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe?
2 Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii
3 Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe
4 Nisze - części większych rynków
5 Wielkie problemy małych nisz
80% niemieckich małych i średnich przedsiębiorstw to gracze niszowi
Cala Europa Srodkowo-Wschodnia to rynek niszowy
Starts-up w Chinach i Indiach - nisze w marszu do światowej czołówki
6 Elementy strukturalne prosperującej niszy
Koncentracja na segmencie - naturalna bariera dla liderów rynku Koncentracja na tworzeniu wartości - nisze nabierają realnych kształtów
Złozoność/dynamiczność/innowacyjność - to, co osłabia liderów skali, sprzyja niszom
7 Dziewięć strategii niszowych
1. Nisze regionalne
2. Nisze grup docelowych
3. Nisze produktów
4. Nisze brandingowe
5. Nisze prędkości/błyskawicznej konsolidacji
6. Nisze innowacji
7. Nisze kooperacyjne
8. Rozszczepienie rynku
9. Kontranisze
8 Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych
9 Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych
Punkty ciężkości swoiste dla danej branży
Kombinacje lub formy mieszane - złożone nisze łatwiej obronić
Wykorzystanie potencjału - odwaga i pomysły pomagają przetrwać
10 Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich
Aneks
Skuteczne strategie rozgrywek końcowych
Przegląd 270 dokładnie zbadanych przedsiębiorstw niszowych
Spis literatury

 


183 strony, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022