wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 37.00 35,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARYS ETYKI GOSPODARCZEJ I ZAWODOWEJ


MYŚLIWIEC G.

wydawnictwo: ALMAMER, 2007, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych. Szczególnie z myślą o nich zamieszczono w niej przypadki do samodzielnego rozwiązywania. Każdy z nich zawiera wskazówkę, która powinna naprowadzić na właściwą i wartościową odpowiedź.

Układ książki odpowiada podstawowym kanałom komunikacji w firmie i biznesie. Wywód rozpoczyna rozdział metodologiczny, wprowadzający podstawowe pojęcia etyczne i umiejscawiający etykę zawodową w świecie wartości.

Rozdział drugi opisuje relacje między firmą a organami władzy, skupia się na m.in. cechach arbitrów i dobrych standardach kontroli oraz omawia główne patologie występujące w tym środowisku, przede wszystkim korupcję.

Rozdział trzeci przedstawia relację pracownik - firma. Analizuje fazy pozyskania pracownika dla firmy oraz relacje władz z firmą jako całością.

Rozdział czwarty to rozwinięcie tematyki funkcjonowania człowieka w organizacji, z akcentem na relacje z przełożonym. Analizowana jest kwestia nieetycznego wykorzystania zależności służbowej, czyli mobbing.

Rozdział piąty opisuje relację firmy z klientem, skupiając się na etycznej promocji i reklamie.

Rozdział szósty analizuje relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem, w tym koncepcje odpowiedzialności dostawcy, uniwersalne postrzeganie rzetelności pracy oraz dialog ze społeczeństwem.

W rozdziale siódmym rozwinięto tematykę relacji partnerów w biznesie, w tym etyki negocjacji - wszechobecnej w dzisiejszej gospodarce.

W ostatnim - ósmym - rozdziale opisane zostały etyczne aspekty relacji mistrz i uczeń. Obecnie nie tylko w szkole prowadzone są wielostronne i wielowymiarowe procesy edukacyjne, którymi zajmują się wprawdzie profesjonaliści w swojej branży, ale nie zawsze z przygotowaniem pedagogiczno-psychologicznym, co zaburza relację mistrz - uczeń.

125 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022