wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 16.00 15,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIA W WALCE, BIZNESIE I ŻYCIU CODZIENNYM


KAUFMAN S.F.

wydawnictwo: BELLONA, 2006, wydanie I

cena netto: 16.00 Twoja cena  15,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

STRATEGIA W WALCE, BIZNESIE I ŻYCIU CODZIENNYM samuraja Musahiego jest znana jako praca na temat metod odpowiedniego postępowania - nie tylko na polu walki, ale przede wszystkim wżyciu codziennym. Właściwe rozpoznanie przeciwnika, przygotowanie skutecznej strategii, odpowiednie zaplanowanie walki, wcześniejsze opracowanie "plan A, B, C" na wypadek niepowodzenia - wszystko to we współczesnym świecie stanowi nie tylko o zwyciężaniu, ale i przetrwaniu. Właśnie dlatego porady najsłynniejszego samuraja Japonii, mistrza walki na dwa miecze, stanowią podręcznik przypominający słynne Zasady wojny Sun-Tsu. Sam Musashi był artystą w zakresie sztuk walki. To opracował niepowtarzalny styl "sztuki mieczowej", wykształcił setki uczniów, którzy dali początek wielu nowym stylom. Książka łączy wskazówki dla wojownika z filozofią buddyzmu, sintoizmu, konfucjanizmu i taoizmu.

Autor jest uznanym twórcą amerykańskiego karate. Uczył się na Okinawie w latach pięćdziesiątych i uzyskał tytuł Hanshi w 1981 roku. Jest założycielem szkoły karate Dojo na Hebi (Szkoły Węża). Nauczał w organizacjach wojskowych i ochrony prawa oaz wielu ośrodkach społecznych i agencjach publicznych. Uczy i wygłasza odczyty na temat strategii na całym świecie. Jego książki zostały przetłumaczone na wiele języków.

112 stron, format 150x210 mm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NOWY PARADYGMAT RYNKÓW FINANSOWYCH
SOROS G.

- ŚLEPY TRAF ROLA PRZYPADKU W SUKCESIE FINANSOWYM
TALEB N.N.

- IPO JAKO ŹRÓDŁO FINANSOWANIA ROZWOJU SPÓŁKI
MIKOŁAJEK-GOCEJNA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022