wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NIE MUSISZ TEGO SŁUCHAĆ JAK POWSTRZYMAĆ PRZEMOC SŁOWNĄ W PRACY


BELL A.

wydawnictwo: REBIS, 2006, wydanie I

cena netto: 29.10 Twoja cena  27,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praktyczne porady  pokazujące jak zwalaczac mobbing i unikać destrukcyjnych zachowań.

Jak powstrzymać przemoc słowną w pracy

Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownika? Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach.

Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania, które można podjąć indywidualnie lub w całej firmie, by ujawniać i zwalczać takie destruktywne zachowania i kształtować środowisko pracy sprzyjające wydajności, kreatywności i dobremu samopoczuciu.


Artur H. Bell doktoryzował się na Uniwersytecie Harvarda. Wykłada komunikację w zarządzaniu na University of San Francisco. Był konsultantem firm z listy "Fortune 500", napisał wiele książek o strategiach zarządzania, metodach porozumiewania się i języku.


Spis treści:

Podziękowania
Słowo wstępne
Wprowadzenie

Rozdział 1. Kogo obchodzi przemoc słowna
Rozdział 2. Dlaczego ja? Podatność na przemoc słowną
Rozdział 3. Dlaczego oni? Charakterystyki osób stosujących przemoc słowną
Rozdział 4. Przemoc słowna, sądy i regulaminy przedsiębiorstw
Rozdział 5. Etapowy plan powstrzymywania przemocy słownej
Rozdział 6. Zrozumienie osobowości jako pomoc w zwalczaniu przemocy słownej
Rozdział 7. Pięć trudnych przypadków: przykładowe incydenty przemocy słownej
Rozdział 8. Przemoc słowna, wydajność pracy i zdrowie
Rozdział 9. Szczególne problemy w radzeniu sobie z przemocą słowną
Rozdział 10. Dwadzieścia sposobów powstrzymywania przemocy słownej
Epilog. Wizja środowiska pracy bez przemocy słownej

Dodatkowe źródła
Indeks


188 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022