|
OBSŁUGA KLIENTA ELEMENTY TOWAROZNAWSTWA
SIKORA T. GIEMZA M. wydawnictwo: WSIP, 2008, wydanie III cena netto: 26.00 Twoja cena 24,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu
usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego; Obsługa klienta.iono w nim system
klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy,
podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściowści towarów w aspekcie
czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń
zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się
odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych
wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów,
ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące
towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.
152 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|