wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W MAŁYCH I ŚREDNICH FIRMACH + CD


ZIÓŁKOWSKI ST. /VADEMECUM MENEDŻERA JAKOŚCI/

wydawnictwo: WNT, 2007, wydanie I

cena netto: 33.25 Twoja cena  31,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W większości dotychczasowych publikacji poświęconych systemom zarządzania jakością (SZJ), które pojawiły się na rynku polskim, aspekty praktyczne związane z procesem wdrażania i certyfikowania tych systemów są poruszane raczej pobieżnie. Autor niniejszej książki, po latach bardzo intensywnych doświadczeń w zakresie opracowywania, wdrażania i prowadzenia systemów zarządzania jakością oraz HCCP w małych i średnich firmach, postanowił podzielić się z czytelnikami swoimi doświadczeniami. W przystępnej i skondensowanej formie przedstawił te informacje, których brak początkowo sam odczuwał mimo ukończenia odpowiednich kursów i zdobycia potrzebnych certyfikatów. Książka składa się ze zwięzłej części teoretycznej oraz płyty CD z nadającą się do kopiowania oraz uniwersalnej adaptacji dokumentacją systemu zarządzania jakością, wzorami formularzy i przykładami zapisów. Na płycie znajdują się także informacje na temat akredytowanych jednostek certyfikujących. Książka jest przeznaczona dla właścicieli i kadry kierowniczej małych i średnich firm, specjalistów zajmujących się opracowywaniem, wdrażaniem i nadzorowaniem SZJ, słuchaczy kursów z zakresu SZJ kończących się uzyskaniem certyfikatu, a także dla studentów kierunku zarządzanie.


Spis treści


CZĘŚĆ 1. Wprowadzenie    
1.1. Wprowadzenie do problematyki zarządzania jakością     
1.2. Geneza norm ISO serii 9000    
1.3. Struktura i charakterystyka rodziny norm ISO 9000:2000    
1.4. Kluczowe cele jakościowe    
1.5. Podejście procesowe    
1.6. Podstawowe zasady zarządzania jakością    
1.7. Wymagana przez normy dokumentacja systemu zarządzania jakością     
1.8. Specyfika oraz problemy małych i średnich firm w okresie głębokiej transformacji gospodarczej i globalizacji rynku    
CZĘŚĆ 2. Planowanie i realizacja systemu zarządzania jakością     
2.1. Planowanie procesów opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością     
2.2. Szkolenia niezbędne do wdrożenia i realizacji systemu zarządzania jakością     
2.3. Udokumentowanie systemu i transformacja organizacyjna firmy związana z wdrożeniem systemuządzania jakością    
2.4. Transformacja infrastruktury firmy związana z wdrożeniem systemu zarządzania jakością     
2.5. Badania i monitorowanie systemu oraz objętych systemem procesów produkcyjnych w celu nadzorowania ich zgodności z wymaganiami klientów i normy ISO 9001:2000     
2.6. Badania satysfakcji pracowników, doskonalenie kadry    
2.7. Badania satysfakcji pracowników, doskonalenie kadry    
2.8. Analiza i minimalizacja kosztów związanych z opracowaniem, wdrożeniem i utrzymaniem systemu zarządzania jakością    
CZĘŚĆ 3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością    
3.1. Certyfikacja i audity certyfikacyjne    
3.2. Koszty certyfikacji    
3.3. Wybór instytucji certyfikującej    
3.4. Przygotowanie firmy do auditu oraz działania poauditowe    
Bibliografia    
Słownik pojęć i terminów specjalistycznych    
Atlas struktur procesów nadzorowanych przez system zarządzania jakością     
Skorowidz


146 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PO PROSTU JAKOŚĆ PODRĘCZNIK ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
MYSZEWSKI J.

- TOTAL QUALITY MANAGEMENT KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
STEINBECK H.

- JAKOŚĆ W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
ŻEMIGAŁA M.

- KSZTAŁTOWANIE MOTYWACJI WEWNĘTRZNEJ KOSZTY JAKOŚCI I RYZYKO
LIPKA A. KRÓL M. WASZCZAK S. WINNICKA-WEJS A.

- SZEF FIRMY W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEZ JAKOŚĆ ISO 9001 - TQM
KOWALCZYK J.

- JAKOŚĆ W INŻYNIERII MATERIAŁOWEJ I USŁUGACH
RED. BORKOWSKI S. BOKUVKA O.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022