Istnieją dwie główne przyczyny porażek w biznesie, kończących się
bankructwem. Pierwsza to brak zdolności firmy do sprzedawania produktów lub usług,
drugą jest nieterminowe wpływanie należności, co prowadzi do wyczerpania środków. W
tej książce nie będę zajmował się tą drugą przyczyną.
Każda osoba prowadząca firmę ma do dyspozycji wiele sposobów na terminowe
uzyskanie należności za wystawione przez siebie faktury. Skupmy się więc na pierwszej
przyczynie niepowodzeń i upewnijmy się, że twoja firma nie ucierpi z powodu braku
zdolności lub, co gorsza, braku chęci do sprzedawania swoich towarów bądź
usług."
fragment publikacji
Spis treści:
O autorze
str. 9
Podziękowania
str. 11
Wstęp
str. 13
Rozdział 1. O co toczy się gra?
str. 15
Rozdział 2. Kto szybszy, ten lepszy
str. 21
Rozdział 3. Postaw się na moim miejscu
str. 31
Rozdział 4. Chwytaj dzień
str. 37
Rozdział 5. Nowe szaty króla
str. 44
Rozdział 6. Spraw, by połknęli haczyk
str. 49
Rozdział 7. Pierwsze spotkanie
str. 62
Rozdział 8. "Nie" jest OK!
str. 71
Rozdział 9. Dobra prezentacja
str. 77
Rozdział 10. Cenofobia jest dla frajerów
str. 83
Rozdział 11. Twoja wielka szansa
str. 90
Rozdział 12. Zachować równowagę
str. 98
Rozdział 13. Jak szybko splajtować
str. 105
Bibliografia
str. 109
110 stron, B5, oprawa miękka