wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WALKA Z REKINAMI BIZNESU SZEŚCIAN WZROSTU W KONKURENCJI OPARTEJ NA


VIZJAK A. KWIATKOWSKI A./ SKALI

wydawnictwo: EMKA, 2009, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Andreja Vizjaka oraz Aleksandra Kwiatkowskiego, doświadczonych konsultantów ds. strategii, pracujących na wysokich stanowiskach kierowniczych, oferuje czytelnikom bezcenne informacje i wnioski dotyczące metod, dzięki którym odnoszące sukcesy firmy rozwijają się i zarządzają własną skalą. Książka została wzbogacona o analizy istniejących strategii, praktyczne przykłady rozwiązań biznesowych, a także wspierające te strategie wyniki badań.
Sześcian wzrostu to najnowsze narzędzie, które przekłada znaczenie wysokopoziomowych strategii na konkretne działania transformacyjne dla firm o różnych rozmiarach i funkcjonujących w różnych sektorach rynku. Książka pokazuje, że z zgodnie z cyklami rynkowymi, podczas których występują połączenia firm lub akwizycje, oraz globalizacją, każda nawet największa firma może na nowym rynku stać się firmą konkurującą z podmiotami od siebie większymi. To samo może spotkać firmy małe. Książka przedstawia najważniejsze wyznaczniki będące dźwigniami zapewniającymi powodzenie w biznesie, kładąc specjalny nacisk na skalę działalności oraz unikalną strategię, które zdaniem autorów są kluczowym atutem w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.


Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa
O. Konkurencja oparta na skali: nowa przewaga konkurencyjna
1. Określenie profilu skali firmy
2. Określenie profilu wzrostu wobec punktu odniesienia
3. Weryfikacja kierunku wzrostu
4. Wykorzystanie unikatowych możliwości wzrostu
5. Zastosowanie właściwych ścieżek wzrostu
6. Dostosowanie struktury organizacyjnej
7. Analiza przypadków konkurencji opartej na skali - opracowania współautorów
8. Wyznaczanie kodu transformacji firmy za pomocą sześcianu wzrostu
Źródła
Noty biograficzne osób, które przyczyniły się do powstania niniejszej publikacji


378 stron, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022