wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.50 52,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-WIZERUNEK INTERNET JAKO NARZĘDZIE KREOWANIA IMAGE'U W BIZNESIE


ŁEBKOWSKI M.

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 55.50 Twoja cena  52,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Spis treści:

 

Wprowadzenie (5)
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

 

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

 

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

 

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)

 

Zakończenie (233)
Bibliografia (235)


240 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022