- Jak zaprojektować komercyjny serwis?
- Jak wykorzystywać statystyki witryny?
- Jak pozycjonować stronę?
Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes?
Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja
podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój
serwis. Ale czy tylko od tego? Czy to właśnie jest kluczowym parametrem? Może warto
przemyśleć także inne kwestie związane z handlem w sieci? Zastanowić się, co
decyduje o wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, jak przebiega proces
płatności online, jak tworzyć karty produktu. Masz więcej pytań? Spokojnie! Ta
książka zaspokoi cały Twój głód e-bizensowej wiedzy!
Dzięki poradnikowi "E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów"
poznasz zasady projektowania komercyjnych serwisów tak, aby generowane przez nie zyski
były maksymalne.
Przeprowadzisz analizy, które pozwolą Ci określić strategię i użyteczność
witryny pod kątem e-biznesu, oraz nauczysz się wykorzystywać dostępne wskaźniki i
statystyki w celu generowania większych przychodów. Nie będziesz miał więcej problemu
z poprawnym z ekonomicznego punktu widzenia zaprojektowaniem strony startowej, strony
głównej oraz wszystkich podstron. Nauczysz się budować formularze, prześledzisz
proces internetowych płatności i poznasz zasady pozycjonowania strony w wyszukiwarkach.
Zdobędziesz zatem wszystkie wiadomości, pozwalające optymalnie projektować dochodowe
serwisy internetowe!
- Analiza biznesowa - liczba odwiedzających kontra współczynnik konwersji
- Przygotowanie strategii dla witryny WWW
- Używanie statystyk serwisu WWW
- Projektowanie stron startowych
- Kwestie związane z budową strony głównej
- Zastosowanie kategorii w sklepie internetowym
- Przedstawianie szczegółowych informacji o produktach
- Zasady tworzenia przejrzystych formularzy
- Przebieg procesu płatności
- Zalecenia odnośnie procesu płatności
- Zasady perswazji i skutecznej sprzedaży
- Wykorzystanie wyszukiwarek w celu zwiększenia dochodów
Spis treści:
- Przedmowa (7)
- Wprowadzenie (9)
Ogólny obraz sytuacji
- Rozdział 1. Nowatorskie koncepcje (15)
- Rozdział 2. Analiza biznesowa (31)
- Rozdział 3. Jak dbać o rentowność witryny? (39)
Zalecenia dotyczące projektowania
- Rozdział 4. Strony docelowe (61)
- Rozdział 5. Strony główne (89)
- Rozdział 6. Strony kategorii (113)
- Rozdział 7. Strony zawierające szczegółowy opis produktu (131)
- Rozdział 8. Formularze (151)
- Rozdział 9. Proces płacenia (169)
Zasoby
- Rozdział 10. Sięgając głębiej (189)
- Skorowidz (203)
216 stron