Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
- Sprzedawaj więcej
- Przyciągaj użytkowników
- Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną
jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa
dla każdego redaktora w każdej organizacji, wielkiej i małej, publicznej i prywatnej.
Bev Godwin,
kierownik FirstGov.gov, oficjalnego portalu administracji Stanów Zjednoczonych
Czy jesteś świadomy tego, że jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony
internetowej, dla większości potencjalnych klientów po prostu nie istnieje? A tego, że
o atrakcyjności i popularności samej strony w dużej mierze decyduje przyciągająca
uwagę, hipnotyczna treść? To ona dokonuje sprzedaży, dostarcza usługę i buduje
silną markę. Dowiedz się zatem, co zrobić, by Twoja strona zaczęła na siebie
pracować i przynosić Ci zyski!
Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie? Jak skonstruować
przekaz, by wyeksponować najważniejsze informacje? W jaki sposób przyciągnąć rzesze
klientów? Gerry McGovern -- światowy ekspert w dziedzinie projektowania stron WWW --
zdradzi Ci skuteczne strategie i praktyczne techniki najefektywniejszej pracy z treścią.
Podpowie, jak napisać ciekawy tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników strony, i
pokaże, co zrobić, by Twoja witryna wspięła się na najwyższą pozycję w
wyszukiwarkach.
- Dostarczaj użytkownikom strony wszystkich treści, których potrzebują.
- Dowiedz się, na czym polega istota popularności witryny.
- Naucz się wyżej cenić przebojową treść zamiast zniewalającej grafiki.
- Poznaj sekret skutecznej komunikacji internetowej i sukcesu marketingowego.
Spis treści:
Część I Teoria
- 1. Czy masz instynkt zabójcy? (7)
- 2. Dlaczego "mniej" to "więcej"? (20)
- 3. Dlaczego treść NIE rządzi? (40)
Część II Praktyka
- 4. Zapomnij o "użytkownikach" (49)
- 5. Sześć "Czy" zabójczo skutecznej treści (68)
- 6. Słowa pragnień - klucz do działania (91)
- 7. Skuteczne nagłówki i wprowadzenia (120)
- 8. Blogować albo nie blogować? (130)
- 9. Wyszukiwanie - jak się odnaleźć? (141)
- 10. Kazus (171)
Część III Sprawy nudne (ale ważne)
- 11. Jak rozpoznać przebój? (183)
- 12. Znaczenie dyscypliny (192)
- 13. Wspólnie tworzona treść wymiata (202)
Ostatnie słowo
- 14. Twoje słowa mają moc (211)
- Dodatki (215)
- Skorowidz (219)
224 strony, oprawa miękka