Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
- inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
- doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
- siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po
Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy...
nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył
się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe
sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z
najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii.
Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w
bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach
wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik
napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton.
Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się
krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej
nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi
książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać
wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia
poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do
nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się
na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy
geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.
- Pokaż firmę, której nikt nie zna.
- Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
- Mów za pomocą przypowieści.
- Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
- Odkryj jeden brakujący element.
- Ofiaruj siebie.
- Naostrz nóż.
Spis treści:
O Brusie Bartonie (11)
Przedmowa (13)
Podziękowania (17)
Niezwykły wstęp autora (21)
Jak odkryłem zaginione sekrety (25)
Dlaczego musisz się reklamować bez względu na to, czym się zajmujesz (37)
Sekret 1: Pokaż firmę, której nikt nie zna (45)
Sekret 2: Wykorzystaj boga, żeby ich przekonać (59)
Sekret 3: Mów za pomocą przypowieści (69)
Sekret 4: Rzuć im wyzwanie, by pięli się w górę (83)
Sekret 5: Brakujący element (89)
Sekret 6: Daj siebie (103)
Sekret 7: Naostrz nóż (115)
Natychmiastowy wgląd w siedem zaginionych sekretów (125)
Raport specjalny: Analiza stuprocentowo skutecznego listu Bruce'a Bartona (129)
Dodatek: Pierwszy duchowy spec od marketingu na świecie (159)
Źródła (173)
Sekrety drugiego "B" z BBDO: copywriter, którego nikt nie zna (181)
Historia drugiego "B" z agencji reklamowej BBDO (Batten, Barton, Durstine &
Osborn) (185)
Sześć niezmiennych praw reklamy (191)
Reklamy, których nikt nie zna (199)
Zalecana lektura (207)
Bibliografia (209)
O doktorze Joe Vitale (211)
216 stron, oprawa miękka