wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.90 39,81   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ATLAS STRATEGICZNY INSPIRACJE DLA MENEDŻERA


STANISZEWSKI M.

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 41.90 Twoja cena  39,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań -- poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Autor
Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową.


Spis treści:

Zamiast wstępu (11)


Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

 

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

 

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)

 

Nota bibliograficzna (101)
Skorowidz (103)


112 stron, A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022