- Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
- Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
- Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet,
ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką
firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla
większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W
typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik
dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia
opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki
umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i
osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania
zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
- Poszukiwanie niszy rynkowej
- Zdobywanie referencji
- Przygotowywanie materiałów reklamowych
- Reklama bezpośrednia
- Budowanie kanałów sprzedaży
- Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
- Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki
partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
Spis treści:
Wstęp (7)
1. Pozycjonowanie (15)
2. Obsługa klienta (37)
3. Opinia przekazywana z ust do ust (51)
4. Rozgłos (67)
5. Materiały drukowane (95)
6. Reklama bezpośrednia (121)
7. Biuletyny (151)
8. Ogłoszenia drobne (177)
9. Tworzenie sieci kontaktów (199)
10. Telefon (219)
11. Sfinalizowanie sprzedaży (239)
264 strony, A5, oprawa miękka