wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.85 56,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GDYBY GŁUPOTA MIAŁA SKRZYDŁA NAJSŁYNNIEJSZE KATASTROFY MARKETINGU


CHAPMAN M.R. / HI-TECH WYDANIE DRUGIE

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS, 2008, wydanie II

cena netto: 59.85 Twoja cena  56,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Błędy pionierów branży
  • Upadki gigantów
  • Grzechy nowych marek

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści "ku przestrodze" został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.

  • Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft.
  • Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
  • Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli.
  • Dramatyczne chwile firmy Novell.
  • Głupie sztuczki programistyczne.

Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika "Softletter", omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.

 


Spis treści:

Przedmowa do wydania drugiego (7)
Przedmowa do wydania pierwszego (11)
O autorze (17)
O artystach (19)
Podziękowania (21)
Wstęp (23)


1. Wprowadzenie (35)
2. Pionierzy branży popełniają pierwsze błędy:
IBM, Digital Research, Apple i Microsoft (51)
3. Opowieść nieco zwariowana:
IBM i PC Junior (75)
4. Zagadki pozycjonowania:
MicroPro i Microsoft (91)
5. Nienawidzimy cię, nienawidzimy z całej duszy:
Ed Esber, Ashton-Tate i Siebel Systems (111)
6. Flet na idiotów:
OS/2 i IBM (133)
7. Jedząc żabę, nawet Francuz może się udławić:
Borland i Philippe Kahn (165)
8. Marki dla zapalczywych:
Intel, Motorola i Google (187)
9. Od Godzilli do gekona:
długi i powolny upadek firmy Novell (223)
10. Niszczenie iluzji public relations:
Microsoft i Netscape (245)
11. Purpurowe opary wypełniają mój mózg:
Internet i porażki technologii ASP (281)
12. Dziwne przypadki panów Opatentowanego i Otwartego (317)
13. Jak wystrzegać się głupoty? (345)
14. Analiza głupot (381)
Posłowie: głupie sztuczki programistyczne (421)


Słowniczek (433)
Bibliografia (443)


448 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022