wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.95 38,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIZNESPLAN W MAŁEJ FIRMIE WYDANIE II ZAKTUALIZOWANE


BARROW C. BARROW P. BROWN R.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztab doradców ds. biznesplanu:

  • zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
  • przeprowadzi z Tobą badania rynku
  • opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
  • pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
  • podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
  • udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Spis treści:

 

Wstęp (5)
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)


1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)

  • 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
  • 2. Opis przedsięwzięcia (38)
  • 3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)

 

2. Badania rynku (79)

  • Wprowadzenie (79)
  • 4. Klienci (81)
  • 5. Konkurencja (96)
  • 6. Plan badań rynkowych (109)

 

3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)

  • Wprowadzenie (127)
  • 7. Ustalanie ceny (138)
  • 8. Reklama i promocja (146)
  • 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

 

4. Działania (179)

  • 10. Plan działań (179)

 

5. Prognozowanie wyników (195)

  • Wprowadzenie (195)
  • 11. Prognoza sprzedaży (195)
  • 12. Bilans prognostyczny (204)
  • 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
  • 14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
  • 15. Analiza progu rentowności (244)
  • 16. Wymagania dotyczące finansowania (257)

 

6. Kontrola nad firmą (271)

  • Wprowadzenie (271)
  • 17. Controlling finansowy (272)
  • 18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
  • 19. Inne systemy kontroli (285)

 

7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

  • 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

 

A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)

  • Badania gabinetowe (299)
  • Badania terenowe (312)
  • Adresy (314)

 

B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)

  • Sektor publiczny - dotacje (317)
  • Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
  • Zadłużenie (349)
  • Kapitał własny (351)
  • Konkursy (360)
  • Przydatne adresy WWW (360)

 

Skorowidz (363)


376 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022