wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LIDER MOCNYCH OSOBOWOŚCI ZOSTAŃ PRZYWÓDCĄ INDYWIDUALISTÓW


MCKENNA P.J. MAISTER D.H.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2008, wydanie I

cena netto: 70.30 Twoja cena  66,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Praca z określonymi typami osobowości
  • Kreowanie ekscytujących wyzwań
  • Działanie w sytuacjach kryzysowych
  • Wywieranie wpływu na silne jednostki

Świetna lektura, na czasie, pełna przykładów i gotowych planów działania
Harvard Business School

Zarządzanie ludźmi jest nie lada wyzwaniem. Wymaga odpowiedniej wiedzy i pracy zarówno nad sobą, jak i podwładnymi. Jednak stanie na czele grupy profesjonalistów - wolnomyślicieli, ludzi niezależnych i świadomych własnej wartości - to prawdziwie tytaniczne zadanie. Możesz pracować w branży usługowej, informatycznej, finansowej czy artystycznej. Każda z osób w Twojej grupie to indywidualność. Domagają się one specjalnego traktowania. Mają swoje wypracowane rytuały, z których nie chcą rezygnować dla jakiegoś bliżej nieokreślonego większego dobra. A odpowiedzialność skupia się na Tobie.

Błyskotliwość, talenty biznesowe czy administracyjne to cechy, które bez wątpienia przydają się na Twoim stanowisku. Jednak umiejętności, które naprawdę ułatwią Ci pracę, to zdolność wpływania na uczucia, nastawienie czy determinację innych ludzi. Ta książka powstała, by pomóc Ci ugruntować swoją pozycję na stanowisku lidera, zlikwidować bariery stojące między Tobą, zespołem i powierzonymi Wam zadaniami. Dostarczy Ci praktycznych informacji, jak z grona niezależnych fachowców stworzyć trwały i funkcjonujący zespół.

  • Ustalanie zakresu odpowiedzialności
  • Budowanie wzajemnego zaufania
  • Wyrażanie uznania dla czyichś osiągnięć
  • Zrozumienie modeli ludzkiego zachowania
  • Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
  • Strategie na przyszłość - utrwalanie sukcesu

Spis treści:

Wstęp (11)


Część pierwsza. Przygotowanie

1. Twoja rola W jaki sposób generujesz wartość dodaną jako lider? (25)

2. Zakres odpowiedzialności Czy istnieje zgoda na Twoje prawa i obowiązki? (35)

3. Buduj relacje międzyludzkie - jedną po drugiej Jakie kluczowe umiejętności musisz posiadać? (53)

4. Bądź inspirujący Czy wiesz, jak inspirować innych ludzi? (73)

 

Część druga. Coaching jednostek

5. Zdobądź zaufanie jako trener W jaki sposób sprawiasz, że inni Cię słuchają? (87)

6. Budowanie wzajemnego zaufania Czy inni uważają Cię za dobrego słuchacza? (105)

7. Różni ludzie - różne podejścia W jaki sposób rozpoznajesz i reagujesz na różnice między ludźmi? (115)

8. Pomagaj potrzebującym Jak możesz pomóc tym, którzy tego potrzebują? (143)

9. Jak sobie radzić z "primadonnami"? W jaki sposób postępujesz z "trudnymi ludźmi"? (153)

10. Szukaj poparcia dla zmian Jak przekonujesz ludzi do tego, aby uznali potrzebę zmian? (163)

 

Część trzecia. Coaching zespołu

11. Określanie celów zespołu
Czy Twoja grupa ma jasno określone, konkretne cele, co do których panuje powszechna zgoda? (175)

12. Zdefiniuj zasady członkostwa w grupie Jaka jest wzajemna odpowiedzialność poszczególnych członków zespołu? (183)

13. Zbuduj zaufanie w zespole Co powoduje, że członkowie zespołu ufają sobie nawzajem? (201)

14. Wyzwanie dla grupy Czy Twój zespół ma przed sobą ekscytujące zadanie do wykonania? (217)

15. Dodawanie energii spotkaniom Jakie są dobre praktyki w prowadzeniu spotkań? (227)

16. Uznanie dla osiągnięć W jaki sposób wyrażasz swoje uznanie dla osiągnięć innych? (247)

17. Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych Co robić, gdy członkowie zespołu popadają w konflikt? (257)

18. Sytuacje kryzysowe Jak reagować w dramatycznych momentach? (265)

 

Część czwarta. Przyszłość

19. Wychowywanie młodych pracowników Jak postępujesz z najmłodszymi stażem pracownikami? (281)

20. Integrowanie nowych osób W jaki sposób sprawisz, że nowo zatrudnione osoby odniosą sukces? (291)

21. Kontrolowanie liczebności zespołu Jak postępujesz w kwestii wielkości grupy? (299)

22. Mierzenie wyników zespołu Jakich miar używasz do mierzenia jakości pracy grupy? (303)

23. Po co się przejmować? Czemu miałbyś to wszystko robić? (321)

Odwołania do źródeł (331)
Dalsza lektura (337)
Bibliografia (339)
Podziękowania (341)
Skorowidz (344)
O autorach (350)


352 strony, A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022