wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 29.30 27,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOWACJA DROGA DO WZROSTU ZYSKÓW


GORMAN T.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 29.30 Twoja cena  27,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
  • energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
  • inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem

Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.

Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.

  • Czynnik ludzki -- rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu.
  • Nowe produkty -- tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka.
  • Innowacja na rynku -- reklama i PR, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
  • Zarabianie na innowacjach -- narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.

Spis treści:

  • Wprowadzenie (5)

Umiejętności innowacyjne

  • Rozdział 1. Innowacja = rozwiązywanie problemu (13)
  • Rozdział 2. Ludzie i ich ulubione produkty (29)
  • Rozdział 3. Innowacja według korporacji (43)
  • Rozdział 4. Model hollywoodzki (61)

Innowacje w praktyce

  • Rozdział 5. Stań się maszynką do generowania pomysłów (77)
  • Rozdział 6. Wprowadzenie pomysłu na następny etap (95)
  • Rozdział 7. Projektowanie i testowanie innowacyjnych produktów (115)
  • Rozdział 8. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług (133)

Innowacje w szczególnych sytuacjach

  • Rozdział 9. Zarabianie na innowacjach (153)
  • Rozdział 10. Zarządzanie innowacjami w korporacji (165)
  • Rozdział 11. Innowacyjny przedsiębiorca (181)

192 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022