wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 70.00 66,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA TEORIA I PRAKTYKA


DUCHNIEWICZ S. RED.

wydawnictwo: PTM, 2010, wydanie I

cena netto: 70.00 Twoja cena  66,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Koncepcje i metody zarządzania - teoria i praktyka" - IV wydanie, książki znanej dotychczas pod tytułem "Metody organizacji i zarządzania". Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Szczególną uwagę poświęcono jednej z funkcji zarządzania - organizowaniu, przeznaczając na ten cel dwa rozdziały. Wynika to z krytycznej oceny praktyki zarządzania, w której to spotyka się dość często nieznajomość podstawowych pojęć z dziedziny zarządzania, zwłaszcza zakresu pojęcia organizowania, koncepcji, metod i technik użytecznych w efektywnym organizowaniu. Daje się również zauważyć niedocenianie roli organizowania jako funkcji i procesu, od którego zależy realizacja przyjętego planu i uzyskanie założonych w nim standardów jakościowych produktów i usług


Nowe treści zawarte w publikacji to m.in.:
- Zarządzanie jutra
- Prakseologiczna teoria zarządzania
- Koncepcję kreatywnej kontroli
- Partnerstwo publiczno-prywatne
- Rozszerzona i zaktualizowana bibliografia


Spis treści  /skrócony/:

Wprowadzenie

I. ZARZĄDZANIE JAKO PRZEDMIOT BADAŃ ORGANIZACYJNYCH
II. PLANOWANIE. KONCEPCJE I METODY
III. ORGANIZOWANIE - ISTOTA I ZAKRES
IV. ORGANIZOWANIE - WYBRANE KONCEPCJE I METODY
V. KONCEPCJE I METODY MOTYWACJI
VI. KREATYWNA ROLA KONTROLI W ZARZĄDZANIU
VII. AUDYT WEWNĘTRZNY JAKO NOWOCZESNY INSTRUMENT ZARZĄDZANIA I KONTROLI
VIII. EFEKTYWNOŚĆ ZARZĄDZANIA

Podsumowanie redakcyjne
Bibliografia

641 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022